To jest ta moja "ruletka":
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #define PLUGIN "Ruletka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "JA" new gSyncMessage public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /ruletka", "ruletka"); set_task(144.0, "printer", _, _, _, "b"); gSyncMessage = CreateHudSyncObj(); } public ruletka(id) { new kasa = cs_get_user_money(id) if(is_user_alive(id)) switch(random_num(1, 8)) { case 1: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat,"jestes jak czolg"); set_user_armor ( id, 1100 ) set_user_health ( id, 4800 ) set_user_maxspeed ( id, 0.25) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_glock18") give_item(id, "ammo_9mm") set_user_gravity (id, 2.50) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 2: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(0, print_chat, "wszyscy gracze na serwerze dostaja AWP") give_item(0, "weapon_awp") give_item(0, "ammo_338magnum") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 3: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 10 fragow") set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 4: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 200 HP") set_user_health(id, get_user_health(id) + 200) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 5: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "pusto") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 6: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 7000 kasy") cs_set_user_money(id, kasa + 7000) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa - 1000) client_print(id, print_chat, "kupiles kalacha za 1000") give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") } } if(kasa < 1000) { client_print(id, print_chat, "mogles dostac kalacha za 1000, ale jestes biedakiem") } } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 8: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa + 5000) client_print(id, print_chat, "Wygrales 8000 $") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy") } } } public printer() { set_hudmessage(83, 151, 253, 0.01, 0.50, 0, 6.0, 12.0); ShowSyncHudMsg(0,gSyncMessage, "Chcesz uzyc ruletki? Wpisz: /ruletka"); }
Mam kilka pytań dotyczących tego.
1.W tym kawałku kodu:
{ cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat,"jestes jak czolg"); set_user_armor ( id, 1100 ) set_user_health ( id, 4800 ) set_user_maxspeed ( id, 0.25) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_glock18") give_item(id, "ammo_9mm") set_user_gravity (id, 2.50) }
Nie działa zmniejszenie prędkości, może ktoś powiedzieć dlaczego?
2. Czy jest jakiś sposób, żeby jednym give_item(id, "ammo_9mm") dać maksymalną ilość amunicji? Bo zauważyłem że jeden taki kawałek kodu daje tylko jeden magazynek.
3. strip_user_weapons(id) Działa to jakoś dziwnie. Zabiera wszystkie bronie, daje glocka i nóż tak jak jest w dalszej części kodu. Bronie które już leżały na mapie przed wylosowaniem nie mogą zostać podniesione, jednak jeśli kogoś zabiłem to jego broń mogłem podnieść. Jak zrobić żęby nie można było podnieść żadnej broni?
4. Dlaczego po wylosowaniu tego nie zwiększa fragów o 10?
{ cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 10 fragow") set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10) }
5.Mam wrażenie że to jakoś dziwnie działą. Chodziło mi o to, że po wpisaniu /ruletka zabiera 3000$ i jeśli na koncie ma się jeszcze 1000 to dostajemy kalacha, a jeśli nie to wyskakuje napis żę jesteśmy biedakami. Czy jest to dobrze napisane, i czy powino działać?
case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa - 1000) client_print(id, print_chat, "kupiles kalacha za 1000") give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") } } if(kasa < 1000) { client_print(id, print_chat, "mogles dostac kalacha za 1000, ale jestes biedakiem") } } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") }
6. Jeszcze jedne pytanie. Jeśli dam takei coś
set_user_health ( id, 200 )
to hp będzie ustawione na 200 niezależnie od tego ile ma się aktualnie? A jeśli tak
set_user_health ( id, get_user_healt(id)+ 200 )
tutaj będzie dodane 200 hp[ do aktualnej ilości?
Jak coś jeszcze poprzypomne sobie to napiszę, z gry dzięki za pomoc
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 11.11.2012 21:52