Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Error w logach. Funkcja usuwająca Enty

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.11.2012 16:22

Witam. Chciałem dodać do Coda Funkcję która usuwa enty lecz w logach wywala błąd


L 11/06/2012 - 16:05:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 11/06/2012 - 16:05:51: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/06/2012 - 16:05:51: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::NowaRunda (line 874)
L 11/06/2012 - 16:07:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 11/06/2012 - 16:07:01: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/06/2012 - 16:07:01: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::NowaRunda (line 874)


co dodałem:


new const Enty[][] = {

"rocket",
"medkit",
"mine"
}



public NowaRunda()
{
freezetime = true;
for(new iEnt=0; iEnt <= sizeof Enty; iEnt++)
{
new idEnt = find_ent_by_class(-1, Enty[iEnt]); // linia 874
while(idEnt > 0)
{
remove_entity(idEnt);
idEnt = find_ent_by_class(idEnt, Enty[iEnt]);
}
}
}


oraz funkcja która jest wykonywana przez Client_Disconnect


public UsunEnty(id)
{
for(new iEnt=0; iEnt <= sizeof Enty; iEnt++)
{
new idEnt = find_ent_by_class(0, Enty[iEnt]);
while(idEnt > 0)
{
if(entity_get_edict(idEnt, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(idEnt);
idEnt = find_ent_by_class(idEnt, Enty[iEnt]);
}
}
}


Może ktoś powiedzieć co jest przyczyną Erroru ??

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 06.11.2012 16:24

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.11.2012 16:42

Run time error 4: index out of bounds

Na mój rozum to oznacza że odwołuje się do elementu tablicy której nie ma. zmień <= na <
  • +
  • -
  • 2

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.11.2012 17:17

Lub zamień
for(new iEnt=0; iEnt <= sizeof Enty; iEnt++)
Na
for(new iEnt=0; iEnt < 3; iEnt++)

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.11.2012 17:41

A jeśli zmienię na < to na pewno odczyta wszystkie enty z tablicy ??
  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.11.2012 17:50

tak.
  • +
  • -
  • 1

#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.11.2012 18:17

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.11.2012 18:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych