Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosze o klase komandor i kapitan.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 cocacola

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 27.10.2012 07:54

nazwa-Komandor(Premium).na flage ADMIN_LEVEL_F
opis-Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)
bronie =famas,awp
zdrowie = 60
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
kondycja-30


nazwa-Kapitan(Premium).ADMIN_LEVEL_F
opis-ma 1/1 z awp ,1/2 z he
bronie-ak47,AWP,HE
zdrowie-15
inteligencja-10
wytrzymałość-40
kondycja-35
  • +
  • -
  • 0

#2 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 27.10.2012 08:17

Kapitan:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Kapitan(Premium)";
new const opis[] = "ma 1/1 z awp ,1/2 z he,";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}[


Użytkownik Emil29 edytował ten post 27.10.2012 08:18

Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#3 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 27.10.2012 08:36

ej dałbys w sma. i w amxx ?? bo cos nie moge skompilować
  • +
  • -
  • 0

#4 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 27.10.2012 08:45

Łap

Załączone pliki


Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 27.10.2012 09:02

Komandor

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 27.10.2012 16:38

DestaN nie działa dmg + inta
  • +
  • -
  • 0

#7 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 27.10.2012 17:18

Ale dmg + inta z awp ?
  • +
  • -
  • 0

#8 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 28.10.2012 15:33

tak
  • +
  • -
  • 0

#9 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 28.10.2012 16:52

To proszę dodatkowe dmg + int na awp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 29.10.2012 17:17

Sorki DestaN że cie tak wykorzystuje ale nie działa :C
  • +
  • -
  • 0

#11 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 29.10.2012 20:35

Dmg jest dodane ale jest że dostajesz 1 dmg + inta 5 pkt = 1 dmg dodatkowy
  • +
  • -
  • 0

#12 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 30.10.2012 07:55

Nie wiem czy pamientasz ale robiles mi klase prokomandos. i ustaw takie dmg jakie tam som. :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "ProKomandos(MAX)";
new const opis[]    = "klasa ma AWP (dmg+int), na nożu jego widoczność spada do 5 z 255, 2 podskoki. 1/1 z noża prawy przycisk. ";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -20;
new const wytrzymalosc = 70;
   
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[ProKomandos(MAX)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ma_klase[id] = true;
  
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
       
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
       
    return HAM_IGNORED;
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#13 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 30.10.2012 08:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Komandor(Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noża,zmiejszona widoczność z AWP (dmg+int)";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


To proszę
  • +
  • -
  • 1

#14 cocacola

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 30.10.2012 20:22

a umiesz tak ustawić żeby 1inta=2dmg z awp :D
  • +
  • -
  • 0

#15 koperek790

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Morąg
Offline

Napisano 27.07.2013 19:18

a umiesz tak ustawić żeby 1inta=2dmg z awp  :)

Robią Ci klasy to jeszcze źle 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych