Witam jak postawic enta - ma model sprita
i on nie kieruje sie tam gdze gracz patrzy ?
zamiast env_sprite np dalem info_target i tez kieruje sie..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprite - Stale
Temat rozp.
GT Team
, 21.10.2012 17:45
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 21.10.2012 17:45
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 21.10.2012 20:40
na pewno ustawia się to przy tworzeniu sprite, czy sprite ma być "sztywny" czy ma się obracać.
Nie wiem czy się da zrobić to w pluginie ale ja bym zaczął od spróbowania nadania bytowi movetype "FL_NOTARGET".
Nie wiem czy się da zrobić to w pluginie ale ja bym zaczął od spróbowania nadania bytowi movetype "FL_NOTARGET".
Zapraszam na http://zapalka.net.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych