Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana czasu oślepienia przez flesh


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 18.10.2012 19:04

Witam. Pożyczyłem kod z pewnego pluginu i przerobiłem go tak by zmieniał czas oślepienia przez flesh'a o 1 sekundę lecz nie działa. Co jest nie tak



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Czas oslepienia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan PrO"

new g_nMsgScreenFade;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("ScreenFade","FlashedEvent","be","4=255","5=255","6=255","7>199");
g_nMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
}


public FlashedEvent(id)
{
message_begin(MSG_ONE, g_nMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(read_data(1)) // Duration
write_short(read_data(2)-1) // Hold time
write_short(read_data(3)) // Fade type
write_byte (255) // Red
write_byte (255) // Green
write_byte (255) // Blue
write_byte (read_data(7)) // Alpha
message_end()

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 18.10.2012 19:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.10.2012 20:05

Jedna sekunda odpowiada dwunastej potędze 2, czyli 4096. Jeśli chcesz, aby oślepienie trwało o sekundę krócej, użyj
message_begin(MSG_ONE, g_nMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(read_data(1)) // Duration
write_short(read_data(2)-1<<12) // Hold time
write_short(read_data(3)) // Fade type
write_byte (read_data(4)) // Red
write_byte (read_data(5)) // Green
write_byte (read_data(6)) // Blue
write_byte (read_data(7)) // Alpha
message_end()
Dlaczego kolory zostawiłem na read_data()? Ponieważ nie zmieniam ich kolorów, domyślnie chcę mieć biały FB.

@edit: Na przyszłość polecam tę stronę: http://wiki.amxmodx....ents#ScreenFade
Dodać do zakładek, powiesić nad łóżkiem, przykleić do monitora adres.

#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 18.10.2012 20:09

Dziękuję za wytłumaczenie.

Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.10.2012 20:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych