wpadłem na pomysł, żeby do mojej ruletki wprowadzić jeszcze bonus - zmianę kierunków chodzenia u gracza tj.
- gdy gracz chce isc w lewo, to idzie w prawo
- gdy chce isc w prawo, to idzie w lewo
- gdy chce isc do przodu, idzie do tylu
- jak chce isc do tylu, to idzie do przodu
Lecz to co zrobiłem - nie działa.
Chciałem również, aby po zdobyciu tego bonusu pisało "jestes pijany i placisz 10% wiecej czyli "TU KASA", lecz to też niedziała.
Co zrobiłem?
Zadeklarowałem:
new bool:pijak;
W jednym z bonusów dodałem tak:
case 6: {
new mandat = get_cvar_num("kasa_bonus")*0.1
ColorChat(id, GREY, "Jestes pijany i placisz dodatkowy mandat 10%% czyli %d $", mandat)
cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")*1.1
pijak = true;
}
I tutaj podczas kompilowania wyskakuje mi blad
Warning: Tag mismatch on line 174
Ok, no to teraz cała funkcja "pijaka". Chciałem spróbować w ten sposób, ale niestety nie działa i nic nie zmienia (tak jak by tego nie było):
public client_PreThink(id){
if(pijak == true && is_user_alive(id)){
new button = get_user_button(id)
switch(button){
case IN_LEFT: set_pev(id, pev_button, IN_RIGHT)
case IN_RIGHT: set_pev(id, pev_button, IN_LEFT)
case IN_FORWARD: set_pev(id, pev_button, IN_BACK)
case IN_BACK: set_pev(id, pev_button, IN_FORWARD)
}
}
}
Użytkownik `NN edytował ten post 22.09.2012 20:00