Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić czy zabójca jest ofiarą ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.05.2012 19:25

Jak sprawdzić czy zabójca jest ofiarą ?
wystarczy taki warunek w deathmsg ?
if(kid==vid)

kid - zabójca
vid - ofiara
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 12.05.2012 19:54

Tak.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 12.05.2012 19:55

Chyba tak :)

A tu przykład

/* Plugin generated by other programm */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "DeathMsg"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Pass'es"

new zmiennna[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(zmiennna[killer])
{
//Funkcja jakas np +10 hp
set_user_health(killer,get_user_health(victim) + 10)
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Pass'es edytował ten post 12.05.2012 19:57

  • +
  • -
  • -2

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 12.05.2012 21:07

A co to ma być w ogóle za przykład ? Robisz nową zmienną, ale nigdzie nie przypisujesz jej wartości, a ponadto dajesz if, że jeśli wartość inna niż 0 to ma dodawać hp jeszcze w nieodpowiedni sposób to zrobione.

1. Nigdzie nie ustalasz wartości zmiennej
2. Może wywalić crasha, gdyż nie ma tutaj wzmiance, że kid==vid, więc jeśli zabijesz kogoś, to ten ktoś ma -hp, a Ty sobie ustawaisz jego -hp+10, więc możliwe że i Ty ustawisz sobie HP na minusie.

:facepalm:
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych