Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AddToFullPack oraz byty wypadające po śmierci :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2012 17:45

Witam, mam dwa pytanka.

1. Kod na widzenie niewidzialnych to nie jest trudna sprawa:


public plugin_init() register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)


Ale on pozwala na zobaczenie ninjy po drugiej stronie długiej na dd2, da się to ograniczyć, nie wiem, do sfery o jakimś promienu?
Tzn żeby tylko w odległości X niewidzialni byli widzialni


2. Po śmierci gracza wypada mi z niego ent.
public wystaw_butelke(kid,id)
{
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
set_pev(entit,pev_classname,"exp");
origins[0]+=40.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS);
entity_set_model(entit,"models/diablomod/w_paczka.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
}
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"exp")) return FMRES_IGNORED;
funkcja(id)

engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
return FMRES_IGNORED;
}


Czy to jest dobrze napisane? + jak zrobić, żeby do fwd_touch "przemycic" id zabojcy z deathmsg dla tej konkretnie butelki?

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 07.05.2012 18:01

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.05.2012 17:52

da sie sprawdzasz odleglos miedzy hostem i entem
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2012 17:54

którą funkcją mogę to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.05.2012 17:58

if(entity_range(host, ent) <= x)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
x - odległość
Warunek sprawdzający czy odległość między hostem a entem jest mniejsza lub równa x.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2012 18:00

Dzięki

Proszę jeszcze o numer 2.
  • +
  • -
  • 0

#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2012 20:52

refresh
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.05.2012 21:04

Jeśli chodzi o fakemete, to możesz spokojnie id zabójcy zapisać w którymś z tych stałych
	pev_euser1,
pev_euser2,
pev_euser3,
pev_euser4,
pev_iuser1,
pev_iuser2,
pev_iuser3,
pev_iuser4,

choć ja bym bardziej preferował zaczynać najpierw od tych z większym numerkiem, ale to może tylko moje przyzwyczajenie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.05.2012 22:51

a po co zapisywać id zabójcy ??

btw nie tylko w fakemecie to jest dostepne ale tez w HamSandwich'u/engine
sebul (09.05.2012 23:14):
"btw nie tylko w fakemecie to jest dostepne ale tez w HamSandwich'u/engine"
A gdzieś napisałem, że tego tam nie ma? Chodziło mi po prostu o konkretne stałe jakie są w fakemecie i je tutaj podałem.

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 09.05.2012 23:11

albo za pomocą tablicy:
new zmienna[33] // przypuszczam że przy śmierci tworzysz 1 byt dla 1 gracza
i potem
zmienna[id_bytu] = id_zabojcy
i
if(zmienna[id_bytu] == toucher) // jeśli tak to kombinujesz
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 10.05.2012 07:32

To ze sprawdzaniem odległości w addtofullpack nie wiem czy jest dobrym pomysłem, event ten jest częściej wywoływany niż np. prethink ; P (o ile dobrze kojarzę to tyle razy na sekundę ile wynosi fps serwera)

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.05.2012 12:18

@up fps x liczba graczy mozna tez sprawdzać odleglosci tylko gdy są rózne druzyny i nie uzywać xs'a tylko get_distance/get_distance_f bo to funkcje natywne pozatym jakiegos super obciązenia to nie generuje
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.05.2012 15:19

Ja odległość graczy w takiej funkcji sprawdzam tak
if(get_es(es_state, ES_RenderMode) == kRenderTransAlpha) {
static Float:originHOST[3], Float:origine[3];
get_es(es_state, ES_Origin, origine);
pev(HOST, pev_origin, originHOST);
if(get_distance_f(originHOST, origine) < 250) {
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);

return FMRES_HANDLED;
}
}

i wydaje mi się, że jest to najlepszy sposób. A co do przeciążenia serwera, to tak jak wyżej, na pewno serwer nie odczuje tego w jakiś widoczny sposób.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#13 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.05.2012 19:20

dziękuję za rady, sklepie kod i go wrzuce ze znakiem zapytania czy poprawny, więc jeszcze nie zamykajcie :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych