Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Poszukuje /daj /daj2 Pilnie!Poszukuje /daj /daj2 Pilnie!
#1
Napisano 05.05.2012 17:49
#3
Napisano 05.05.2012 17:55
#4
Napisano 05.05.2012 18:08
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
#5
Napisano 05.05.2012 18:19
Łap tutaj masz plugin na oddawanie dwóch perków pod komendą /daj /daj2
Załączone pliki
#6
Napisano 05.05.2012 18:28
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
oddaj_perk1x2.sma(64) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(79) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(82) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(89) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
oddaj_perk1x2.sma(137) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(152) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(156) : error 088: number of arguments does not match definition
oddaj_perk1x2.sma(162) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
8 Errors.
Could not locate output file oddaj_perk1x2.amxx (compile failed).
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[serwerycs.eu]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
Xenos, to też się nie kompiluje.
#7
Napisano 05.05.2012 19:54
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Header size: 732 bytes
Code size: 6028 bytes
Data size: 3392 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 26536 bytes
Done.
jako ze nie moge upnac pliku amxx to lap tak
http://wyslijto.pl/plik/jienx680r0
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
#8
Napisano 05.05.2012 22:34
#9
Napisano 06.05.2012 07:56
#10
Napisano 06.05.2012 09:11
Ten powinien Ci działać.
Załączone pliki
#11
Napisano 06.05.2012 20:27
no właśnie nie zabardzo jak klikam żeby pobrać plugin "Pobierz Plugin" to mi się wyświetla kompilator i w nim błędy w kompilacji nie wiem co jestdominiv2604 przecież jak wgrałem załącznik .sma to .amxx też możesz pobrać bez kompilowania
#12
Napisano 08.05.2012 21:15
#13
Napisano 09.05.2012 05:12
Użyj tej biblioteki,bez tego nie skompilujesz.no właśnie nie zabardzo jak klikam żeby pobrać plugin "Pobierz Plugin" to mi się wyświetla kompilator i w nim błędy w kompilacji nie wiem co jestdominiv2604 przecież jak wgrałem załącznik .sma to .amxx też możesz pobrać bez kompilowania
Załączone pliki
#14
Napisano 09.05.2012 13:34
#15
Napisano 09.05.2012 17:08
#16
Napisano 09.05.2012 17:13
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
#17
Napisano 09.05.2012 17:15
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 09.05.2012 17:39
#18
Napisano 09.05.2012 18:01
#19
Napisano 09.05.2012 19:03
#20
Napisano 11.05.2012 19:47
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych