Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzrokuCzyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Temat rozp.
radim
, 02.05.2012 16:10
8 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 02.05.2012 19:39
chodzi ci o tego, na ktorego patrzysz ? celownikiem ?
#3
Napisano 02.05.2012 20:29
Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku
Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10
Opis tematu.
Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10
Opis tematu.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#4
Napisano 02.05.2012 20:35
w prethinku, zaokrąglic indexy wszystkich i tylko dodac warunek, czy nie sa za scianą
#6
Napisano 02.05.2012 22:00
Używałem kąta i odległości do regulowanego viewcone`a , coś jak to
Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
#8
Napisano 03.05.2012 10:21
Tu jest lib i jego .inc, zaraz dorzucę przykładowy plugin pokazujący jak to wykorzystać
Edit.
uaktualizowałem załączniki
targetController linia 114
A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API
Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.
Edit.
uaktualizowałem załączniki
targetController linia 114
if(B < 0 || A > 25.0) continue;B pilnuje, żeby nie celować do tyłu, a A to zakres tolerancji (odległość celu od celownika)
A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API
public filterPlayers(id, ent) { return is_user_alive(ent); }
Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych