Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze zmienną


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MPKiller545

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 01.05.2012 18:45

Witajcie !


Siemanko, otóż mam problem ze swoim skryptem, a mianowicie, problem jest taki że chciałbym utworzyć zmienna, ale z innymi wartościami dla osobnego gracza, pewnie nie wiecie o co chodzi ale podam wam przykład:

Rozpoczyna sie runda. Kazdy z graczy dostaje po 1 punkcie, który może dać na jakieś ulepszenie. Gracz 'A' kupuje za ten 1 punkt M4A1 , ale za to, reszta teamu nie moze nic kupic, poniewaz pisze im ze nie maja wystarczajacej ilości punktów.

A teraz jak to wygląda w kodzie:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-in"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new mBronie
new numer


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menubronie", 1);

}


public menubronie(id)
{

mBronie = menu_create("Bronie", "mh_bronie")
menu_additem(mBronie, "M4A1", "1", 0)
menu_display(id, mBronie, 0)
numer = 0
}



public mh_bronie(id, menu, item) {

if(numer >= 1)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Niestety, ale juz wykorzystales wszystkie punkty.")
return PLUGIN_HANDLED
}

switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
numer = numer + 1

}
}

Dopiero zaczynam zabawe z AMX'em ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych