Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 miny // wyciągniecie kodu ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 01:18

~ Witam. Mam pewne problemy z wyciągnięciem kodu na moc postawienia 3 lekko niewidzialnych min z db_mod'a, bodajże dostaję się je przez "player_b_mine", mógłby ktoś być na tyle miły i mi to spakować w plugin tylko z tym ? Najlepiej ze moze postawic te miny jesli ma 'zmienna'. Bylbym bardzo, ale to bardzo wdzieczny.

W sensie niby to wyciągnąłem, ale jakoś zabezpieczenie nie działa najlepiej i jak kliknę 'E' to tworzy nagle 3 miny w jednym miejscu 3 miny i spami mi na sayu, ze 3 już wykorzystane. Jakbym na klikał te 'E' z 15 razy, nie wiem które zabezpieczenie ominąłem i w ogóle lipe mam ;x

Pytanie drugie, chce zrobic moc klasie jak rzucanie śrubokrętami, ale zachować przy tym też rzucanie nożami z Ninji i se tak myślę czy opłaca się robić to wszystko 2x na nóż i na śrubokręt, czy w sumie wystarczy dać 2 zmienną np, 'bool:ma_srubokret[33]' i jesli posiada moc na noze && ma_srubokret[id] to wtedy wyswietla inny model ? Efekt powinien byc ten sam z odpowiednim if'em, co nie ? Nie jestem w 100% pewny, ale raczej tak.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 01:33

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 14:50

Wiem, już o czym zapomniałem. Można zamknąć, jak komuś to pomoże lub zainteresuje, w Use_Spell jest takie coś :

if (player_global_cooldown[id] + GLOBAL_COOLDOWN >= halflife_time())
return PLUGIN_CONTINUE
else
player_global_cooldown[id] = halflife_time()


: D
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.04.2012 15:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych