1.czyli teleportuje na respo, można oczywiście pobierać origin podczas spawnu i wtedy może być, lecz przy 32 osobach jest to trochę bez sensu, da się jakoś przenosić na resp bez potrzeby originu?
2.Oraz jak zrobić menu które usunie się dopiero po menu_destroy
menu mam zrobione poprzez menu_additem
Proszę o konkretne przykłady.
@edit Dobra co do spawnu to użyłem spawn(id), ale jest to chyba, nie najlepsze, ponieważ mam od razu 100HP (chyba, że to od CodModa)
Macie .sma i pokażcie jak zrobić, aby menu niszczyło się tylko poprzez EXIT
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" new mTELEPORT new pozycja[3] = 0 new origin[3] = 0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) mTELEPORT = menu_create("menu", "mh_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (1)", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (2)", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 1", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 2", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do spawnu", "ma_TELEPORT") register_clcmd("say /teleport", "TELEPORT"); } public TELEPORT(id) menu_display(id, mTELEPORT, 0) public mh_TELEPORT(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) menu_destroy(menu) switch(item){ case 0: { get_user_origin(id, pozycja) client_print(id, print_chat, "Pozycja 1 zapisana") dodaj(id) } case 1: { get_user_origin(id, origin) client_print(id, print_chat, "Pozycja 2 zapisana") dodaj(id) } case 2: { if(pozycja[0] && pozycja[1] != 0) set_user_origin(id, pozycja) else client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje.") } case 3: { if(origin[0] && origin[1] != 0) set_user_origin(id, origin) else client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje. (2)") } case 4: { spawn(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public dodaj(id){ origin[2] += 2 pozycja[2] += 2 }