Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z pieniędzmiKupuje coś jak za mało kasy
Temat rozp.
LogiCC :D
, 26.04.2012 14:29
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.04.2012 14:29
Witam ostatnio chciałem się pobawić Amx Studio. Zrobiłem sobie mały sklepik wszystko z pozoru jest dobrze, ale jednak jest mały problem. Otóż gdy gracz kupi coś co kosztuje 1000$ (przykład) ze sklepu gdy ma załóżmy 800$ to mu się kupi przedmiot i zostanie graczowi 200$. Kolejny przykład, gdy gracz będzie miał 300$ i kupie granaty co kosztują 1000$ to z 300$ zrobi się 700$ i dostanie granaty. Bardzo proszę o napisanie co jest źle w pluginie.
#2
Napisano 26.04.2012 16:27
Nie sprawdzasz czy gracz ma wystarczającą ilość pieniędzy, nie zauważyłeś związku? Gracz ma 800$ kupi coś za 1000$ czyli normalnie miałby -200$ ale nie można mieć ujemnej kasy więc zmienia się to w 200$. Sprawdzaj przy zakupie czy gracz ma tyle kasy, bo jak na razie zmienne koszt_hp itp są puste:
if(cs_get_user_money(id) < 1000)
{
//gracz ma mniej niz 100$, wyswietl mu na czacie ze nie ma kasy i return
}
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 26.04.2012 16:28
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#3
Napisano 26.04.2012 17:13
To nie jest to samo?
A w plugin_init:
public granat(id) {
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Nie mozesz z tego skorzystac, bo jestes martwy.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<koszt_granatow) {
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Masz za malo kasy ;(")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id,kasa-get_cvar_num("koszt_granatow"))
//cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(koszt_hp))
return PLUGIN_HANDLED
}
A w plugin_init:
register_cvar("koszt_granatow","1000")
#4
Napisano 09.05.2012 23:12
A gdzie przypisujesz wartość do zmiennej koszt_granatow ?
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#5
Napisano 10.05.2012 06:55
public granat(id) {
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt_granat = get_cvar_num(koszt_granatow)
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Nie mozesz z tego skorzystac, bo jestes martwy.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa<koszt_granat) {
client_print(id,print_chat,"[Kupno Granatow] Masz za malo kasy ;(")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id,kasa-koszt_granat)
//cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(koszt_hp))
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 10.05.2012 06:56
Nie mam pomysłu na sygnę :<
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych