Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykonanie funkcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 loleN

    Profesjonalista

  • Oczekujący

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.03.2009 19:44

Mam takie pytanie. Bo jak zrobię tak
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JAKASFUNKCJA", 1)
albo
register_event("HLTV", "JAKASFUNKCJA", "a", "1=0", "2=0");
To wykona co runde funkcje JAKASFUNKCJA. A jak zrobić zeby wykonało funkcje JAKASFUNKCJA po zmianie mapy?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.03.2009 19:54

to żeś wymyślił ^^
może:
1. a) zapisać do pliku a po zmianie mapy wczytać wartość z pliku
1. B) ustawić cvar'a mając nadzieje że się nie zmieni i po zmianie mapy go wczytać
2. następnie w zależności od tego ile mapy dostępnych funkcji które mają się tak uruchomić to albo sprawdzamy tekst zapisany w 1. albo w przypadku jednej funkcji po prostu ją odpalamy.

ale dziwny masz pomysł żeby wykonywać jakąś funkcję po zmianie mapy :P
  • +
  • -
  • 0

#3 loleN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Oczekujący

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.03.2009 20:01

^D^ ^D^ ^D^ już mam rozwiązałem problem :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych