Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 24.04.2012 13:15
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#3
Napisano 24.04.2012 13:31
Na koniec kodu:
- Pod includami dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)- W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tam gdzie YYY dajesz nazwę broni w której chcesz dodatkowe dmg np CSW_M4A1T
to ci się przyda Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam gdzi XX.X dodatkowe dmg np 20.0
#define DMG_BULLET (1<<1)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ja się pytam po co?
nie lepiej
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & (1<<1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
ale jak tam kto woli
#4
Napisano 24.04.2012 18:35
Gdy komplikuje to pisze, że
Oto sma tej postaci :
Nie udało się skompilować twojego pluginu! Przeczytaj poniższe błędy: UWAGA Jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku jakiejś biblioteki, poproś administratora o dodanie jej lub skorzystaj z tego poradnika i skompiluj swój plugin lokalnie.
Oto sma tej postaci :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Pacyfikator"; new const opis[] = "Posiada M4A1 i +10 dmg z niego."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == M4A1 && damagebits & (1<<1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
#5
Napisano 24.04.2012 18:42
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
A może tak ?
#7
Napisano 27.04.2012 10:15
Proszę działa w 100%
Załączone pliki
Użytkownik Szlendii edytował ten post 27.04.2012 10:27
#8
Napisano 03.05.2012 10:41
a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze
#9
Napisano 02.08.2012 21:19
a gdzie pisze że ustawić dla wybranej klasy?? bo z tego kodu mi sie wydaje że dla all idze
Misiu. To jest cod nowy. Więc cod klasy pisze się oddzielnie. Wiec nie trzeba wybierac klasy.
Użytkownik benio101 edytował ten post 02.08.2012 21:38
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych