Prośba o przerobienie kilku klas
Piotreq183
23.04.2012
Witam, mam prośbę aby lekko przerobić kilka moich klas.
Prosiłbym aby w tej klasie ktoś zrobił, aby 1/3 na zabicie była tylko ze Scouta, bo teraz jest z każdej broni.
Prosiłbym, aby w tej klasie zrobić tak, aby na początku nie dostawało się Glocka/USP.
Tutaj również chciałbym, aby nie dostawać Glocka i USP na początku rundy
Jeśli można to dać tutaj 7 spadochronów
Tutaj jeśli można, to żeby klasa w każdej rundzie dostawała losową broń
Tutaj prosiłbym o dodanie niesłyszalnych kroków
I tutaj też niesłyszalne kroki
Prosiłbym aby w tej klasie ktoś zrobił, aby 1/3 na zabicie była tylko ze Scouta, bo teraz jest z każdej broni.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Lekki Snajper";
new const opis[] = "Scout, Elite, 1/3 ze Scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Prosiłbym, aby w tej klasie zrobić tak, aby na początku nie dostawało się Glocka/USP.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "mistrznoza";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Tutaj również chciałbym, aby nie dostawać Glocka i USP na początku rundy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "nozownik";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Jeśli można to dać tutaj 7 spadochronów
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Spadochroniarz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
Tutaj jeśli można, to żeby klasa w każdej rundzie dostawała losową broń
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
Tutaj prosiłbym o dodanie niesłyszalnych kroków
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "zwinnyzolniez";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
I tutaj też niesłyszalne kroki
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "taktykwojenny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
ogieR8
23.04.2012
Ciche kroki, dodaj sobie to na koniec .sma i skompiluj
A na początek kodu:
Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 23.04.2012 20:40
public client_PreThink(id) {
if (ma_klase[id] && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
A na początek kodu:
#include <engine>
Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 23.04.2012 20:40
Piotreq183
24.04.2012
Nie działa, nie mogę skompilować.
Przy Taktyku 4 błędy i jakieś ostrzeżenie, a przy żołnierzu 1 błąd ;/
Przy żołnierzu, coś źle chyba w tej linijce :
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 24.04.2012 09:14
Przy Taktyku 4 błędy i jakieś ostrzeżenie, a przy żołnierzu 1 błąd ;/
Przy żołnierzu, coś źle chyba w tej linijce :
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 24.04.2012 09:14
Piotreq183
24.04.2012
Poradziłem sobie z tym tematem http://amxx.pl/topic...974#entry400974 i przerobiłem już lekkiego snajpera.
Siedem
26.04.2012
zwinny
taktyk
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "zwinnyzolniez";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
set_user_footsteps(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
taktyk
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "taktykwojenny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}
Goliath
27.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Piotreq183
28.04.2012
Można jeszcze prsić o szeregowego, nożownika i mistrza noża? Spadochroniaża już nie potrzebuję.
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 28.04.2012 10:12
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 28.04.2012 10:12