←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o przerobienie kilku klas

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 23.04.2012

Witam, mam prośbę aby lekko przerobić kilka moich klas.

Prosiłbym aby w tej klasie ktoś zrobił, aby 1/3 na zabicie była tylko ze Scouta, bo teraz jest z każdej broni.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Lekki Snajper";
new const opis[] = "Scout, Elite, 1/3 ze Scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


Prosiłbym, aby w tej klasie zrobić tak, aby na początku nie dostawało się Glocka/USP.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "mistrznoza";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Tutaj również chciałbym, aby nie dostawać Glocka i USP na początku rundy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "nozownik";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Jeśli można to dać tutaj 7 spadochronów
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Spadochroniarz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}

Tutaj jeśli można, to żeby klasa w każdej rundzie dostawała losową broń
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}


Tutaj prosiłbym o dodanie niesłyszalnych kroków


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "zwinnyzolniez";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

I tutaj też niesłyszalne kroki
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "taktykwojenny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 23.04.2012

Ciche kroki, dodaj sobie to na koniec .sma i skompiluj

public client_PreThink(id) {
if (ma_klase[id] && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


A na początek kodu:

#include <engine>


Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 23.04.2012 20:40
Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 24.04.2012

Nie działa, nie mogę skompilować.
Przy Taktyku 4 błędy i jakieś ostrzeżenie, a przy żołnierzu 1 błąd ;/
Przy żołnierzu, coś źle chyba w tej linijce :
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 24.04.2012 09:14
Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 24.04.2012

Poradziłem sobie z tym tematem http://amxx.pl/topic...974#entry400974 i przerobiłem już lekkiego snajpera.
Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 25.04.2012

To pomoze ktos?
Odpowiedz

  • +
  • -
Siedem - zdjęcie Siedem 26.04.2012

zwinny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "zwinnyzolniez";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
set_user_footsteps(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);

ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}


taktyk
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "taktykwojenny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}
Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 26.04.2012

Dzięki, Działa :ok: masz plusa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 27.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 28.04.2012

Można jeszcze prsić o szeregowego, nożownika i mistrza noża? Spadochroniaża już nie potrzebuję.
Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 28.04.2012 10:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 28.04.2012

Mistrz noża
Spoiler


Nożownik w załączniku

Załączone pliki

Odpowiedz

Piotreq183 - zdjęcie Piotreq183 28.04.2012

Dzięki, jeszcze tylko szeregowy ;)
Odpowiedz