Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Klasa [PILNE!!!]Bombowiec

klasa bombowiec pilne cod counter strike 1.6 windsor amxx

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windsor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.04.2012 17:52

Witam!
Mam prośbe kto zrobił by mi nastepujacą klase... Dam plusy :)

Nazwa: Bombowiec
Zycie: 15 (115 na start)
Wytrzymalosc: 10
Inteligencja: 5
Kondycja: 10
Bronie: M4A1, Deagle
Opis: Posiada 2 Naloty
Ta klasa nie jest premium

no i teraz sie zaczyna. Chciałbym aby ta klasa pod przyciskiem "E" miała 2 naloty (airstrike) co runde
czyli gdy nacisniemy "E" spadaja bomby tam gdzie mamy kursor, wiem ze jest to mozliwe poniewaz widzialem taka klase juz. Pozatym na niektorych COD'ach pod komenda /ks jest wlasnie mozliwosc Airstrike(Nalot), Predator Missile(Rakieta Samonaprowadzajaca) itd, itp naprawdę prosilbym strasznie o ta klase no i zycze powodzenia:)

PS. tutaj w tym temacie kolega "Ox" podał taka podobna klase ale ona nie jest chyba dokladna i nie posiada takich broni jakie ja chce i jeszcze chce aby ta klasa byla w SMA i AMXX

http://amxx.pl/topic...perk-airstrike/

Nowy Cod mod jesli to ma znaczenie
  • +
  • -
  • 0

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.04.2012 17:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "Bombowiec";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc[33], poprzedni_nalot[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("bomb", "*", "touchedrocket");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie naloty !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if(poprzedni_nalot[id] + 10.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Nalot mozesz wezwac co 10 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;
poprzedni_nalot[id] = floatround(get_gametime());

CreateNalot(id);
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc[id]==1)?"":"o"),ilosc[id],((ilosc[id]==1)?"":(ilosc[id]<0 && ilosc[id]>0)?"t":"ow"))
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
public cmdKill()
return FMRES_SUPERCEDE;
public message_DeathMsg()
{
new killer = get_msg_arg_int(1);
if(ZmienKilla[0] & (1<<killer))
{
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ZmienKilla[1] & (1<<killer))
{
set_msg_arg_string(4, "m249");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock bartime(id, number)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(number);
message_end();
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id);
write_short(duration);
write_short(holdtime);
write_short(fadetype);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}
stock find_drop_pack(id, const class[])
{
new Float:origin[3], classname[32], ent;
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 75.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname, class))
return ent;
}
return 0;
}

stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}

stock getClosestPlayer(ent)
{
new iClosestPlayer = 0, Float:flClosestDist = MAX_DIST, Float:flDistanse, Float:fOrigin[2][3];
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || /*!ExecuteHam(Ham_FVisible, i, ent)*/!fm_is_ent_visible(i, ent) || get_user_team(i) == get_user_team(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2)))
continue;

if(UTIL_In_FOV(i, ent))
continue;

entity_get_vector(i, EV_VEC_origin, fOrigin[0]);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin[1]);

flDistanse = get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]);

if(flDistanse <= flClosestDist)
{
iClosestPlayer = i;
flClosestDist = flDistanse;
}
}
return iClosestPlayer;
}
stock bool:UTIL_In_FOV(id,ent)
{
if((get_pdata_int(id, 510) & (1<<16)) && (Find_Angle(id, ent) > 0.0))
return true;
return false;
}
stock Float:Find_Angle(id, target)
{
new Float:Origin[3], Float:TargetOrigin[3];
pev(id,pev_origin, Origin);
pev(target,pev_origin,TargetOrigin);

new Float:Angles[3], Float:vec2LOS[3];
pev(id,pev_angles, Angles);

xs_vec_sub(TargetOrigin, Origin, vec2LOS);
vec2LOS[2] = 0.0;

new Float:veclength = vector_length(vec2LOS);
if (veclength <= 0.0)
vec2LOS[0] = vec2LOS[1] = 0.0;
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
engfunc(EngFunc_MakeVectors, Angles);

new Float:v_forward[3];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

new Float:flDot = vec2LOS[0]*v_forward[0]+vec2LOS[1]*v_forward[1];
if(flDot > 0.5)
return flDot;

return 0.0;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 2;

return PLUGIN_CONTINUE;
}


tu skomplikuj http://amxx.pl/kompilator/

Załączone pliki


Użytkownik kolodziej edytował ten post 19.04.2012 17:57

  • +
  • -
  • 2
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 Windsor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.04.2012 18:05

Stary wieeelkie dzięki zaraz testuje :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.04.2012 22:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, bombowiec, pilne, cod, counter strike, 1.6, windsor, amxx

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych