Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak rozdawac punkty?? CODMOD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NaYk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 18.04.2012 13:48

nie wiem czy to tzreba robic w QTM_CodMod czy mozna w pliku ini badz cfg

ale dodam sma i prosilbym o pomoc jak to zrobic

bo mam tylko po 1 pkt, a chcialbym dodac zamiast 1 to 10 i wszystko

Załączone pliki


Dołączona grafika

CS-WorldGaming.tk

#2 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 18.04.2012 13:55

Lap link

http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/


a jak nie to w tym linku w 3 poscie masz gotowca

#3 NaYk

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 18.04.2012 14:44

no ok ale badz tak mily i powied zmi co mam z tym zrobic??

mam to podmienic pod moje :

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(punkty_gracza[id] < 1)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {    
            if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
            {
                inteligencja_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

            
        }
        case 1:
        {    
            if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
            {
                zdrowie_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
        }
        case 2:
        {    
            if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
            {
                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
            
        }
        case 3:
        {    
            if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
            {
                kondycja_gracza[id]++;
                punkty_gracza[id]--;
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
        }
    }
    
    if(punkty_gracza[id] > 0)
        PrzydzielPunkty(id);
        
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

a mowisz z emam gotowca a jak wgralem QTM_CodMod z obsluga 2 perkow i wgram tamtego gotowca to dalej beda 2 perki??
Dołączona grafika

CS-WorldGaming.tk

#4 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 18.04.2012 19:02

Nie ale to max. 10 min pracy

#5 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.04.2012 19:28

Jakie 10 2 minuty:
To:
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    inteligencja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    zdrowie_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    wytrzymalosc_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    kondycja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 4:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
	 {
	  inteligencja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
	  inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 5:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
	 {
	  zdrowie_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
	  zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 6:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
	 {
	  wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
	  wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 7:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
	 {
	  kondycja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
	  kondycja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 8:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
	 inteligencja_gracza[id] = limit_int;
    }
    else
    {
	 inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 9:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
	 zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
    }
    else
    {
	 zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 10:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
	 wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
    }
    else
    {
	 wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 11:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
	 kondycja_gracza[id] = limit_kon;
    }
    else
    {
	 kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
szukasz u siebie w sma public Przydziel punkty i publik przydziel punkty_handler usuwasz u siebie kopiujesz to co podałem wyżej wklejasz do swojego i kompilujesz .
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych