Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod wycena klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2012 19:02

Mam pytanie ile by kosztowalo zrobienie tych klas + dodanie ich do DiabloModa 5.9l i edycja menu :
Klasy :
Aniol:
• Na start ma 110hp
• Ma zmniejszoną grawitacje.
• Ma zredukowaną widoczność do 100.
• Jest odporny na fleshe
Ball:
• Na start posiada 120 HP
• Ma zwiększoną szybkość o 10 punktów
• Gdy zabije wroga odnawia mu się 10 HP
• Możesz naładować magiczny pancerz max 3 (Odbija pociski)
Mefisto:
• Na start posiada 115 HP
• Odnawia mu się ammo po zabiciu
• Nieslychac jego krokow
• Możemy skoczyć 3 razy
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150
Wariat:
•Na start ma 140 hp
•Nie słychać jego kroków
• Możesz naładować magiczny pancerz max 3 (Odbija pociski)
• Wysysa po 2 hp.
I edycja menu , aby bylo takie jak na codmod w hud u gory , ile by to kosztowalo razem ?
Dołączona grafika

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 16.04.2012 19:13

HUD'a możesz zawsze ściągnąć z Diablo onyke. :)

/* ==================================================================================================== */

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nMana: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id],mana_gracza[id])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nMana: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id],mana_gracza[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

/* ==================================================================================================== */


#3 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2012 19:14

dzięki leci + troche edytuje aby many nie bylo , a cena ? xD
Dołączona grafika

#4 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2012 19:22

nie czaję Cię zbytnio ty chcesz sprzedać te klasy tak ? Bo jeżeli tak to nikt raczej ich nie zakupi bo to są podstawowe klasy tyle, że inne nazwy i połączone umiejętności.
Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#5 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2012 19:28

Trzeba uważnie czytac :} ;
Mam pytanie ile by kosztowalo zrobienie tych klas + dodanie ich do DiabloModa 5.9l
jest slowo "zrobienie"
a jak uwazasz ze to podstawowe klasy to mozesz zrobic je wrzucic do db 5.9l i mi wyslac sma ;]

Użytkownik SlajD. edytował ten post 16.04.2012 19:30

Dołączona grafika

#6 5gram

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 19.04.2012 18:41

myśle, że max 20 pln nie więcej jak nie mniej bo to błachostka dla PRO pisarza DiabloMod'ów :P
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.04.2012 22:46

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyDiablo ModPytania
do
InneOFF Topic


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2012 22:03

każdy wyceni inaczej
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych