Dodawanie tarczy klasie/perkowi.
0x. 11.04.2012
Do moderatorów:
Cześć, czytałem forum i widziałem że wiele osób się z tym główkuje, gdyż gdy piszą cod_set_user_shield(id, 1) tarcza nie zostaje przydzielona, jest to trochę dziwne, bo jak wiemy wartość 0 to fałsz, a każda inna większa to prawda, czyli w tym przypadku false i true, właśnie użyłem sobie takiego czegoś i udało mi się przydzielić tarcze klasie bez edytowania silnika, kYfySzY!
Przykładowy perk:
Przykładowa klasa:
Okej, jedziemy, to krótka operacja
Gotowe.
Spoiler
Cześć, czytałem forum i widziałem że wiele osób się z tym główkuje, gdyż gdy piszą cod_set_user_shield(id, 1) tarcza nie zostaje przydzielona, jest to trochę dziwne, bo jak wiemy wartość 0 to fałsz, a każda inna większa to prawda, czyli w tym przypadku false i true, właśnie użyłem sobie takiego czegoś i udało mi się przydzielić tarcze klasie bez edytowania silnika, kYfySzY!
Przykładowy perk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_perk("Tarcza SWAT", "Otrzymujesz tarcze.");}
public cod_perk_enabled(id) {cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_perk_disabled(id){cod_set_user_shield(id, false);}
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_class("SWAT", "Dostajesz Tarcze", 1<<CSW_DEAGLE, 0, 0, 0, 0);}
public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;cod_set_user_shield(id, false);}
Okej, jedziemy, to krótka operacja
- Do public cod_class_enabled(id) bądź cod_perk_enabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, true);
- Do public cod_class_disabled(id) bądź cod_perk_disabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, false);
Gotowe.
sebul
13.04.2012
Trochę dziwne, że to nie działa wpisując tam jedynkę, bo public jest napisany tak
A "(wartosc > 0)" powinno raczej przyjmować tylko wartości boolowskie. Wydaje mi się, że można to naprawić też na inny sposób, czyli edytując ten public
Tak powinno być chyba dobrze.
public UstawTarcze(id, wartosc) {
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
A "(wartosc > 0)" powinno raczej przyjmować tylko wartości boolowskie. Wydaje mi się, że można to naprawić też na inny sposób, czyli edytując ten public
public UstawTarcze(id, wartosc) {
if((gracz_ma_tarcze[id] = bool:wartosc))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
Tak powinno być chyba dobrze.