Spoiler
Cześć, czytałem forum i widziałem że wiele osób się z tym główkuje, gdyż gdy piszą cod_set_user_shield(id, 1) tarcza nie zostaje przydzielona, jest to trochę dziwne, bo jak wiemy wartość 0 to fałsz, a każda inna większa to prawda, czyli w tym przypadku false i true, właśnie użyłem sobie takiego czegoś i udało mi się przydzielić tarcze klasie bez edytowania silnika, kYfySzY!
Przykładowy perk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_perk("Tarcza SWAT", "Otrzymujesz tarcze.");}
public cod_perk_enabled(id) {cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_perk_disabled(id){cod_set_user_shield(id, false);}
Przykładowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "0x");
cod_register_class("SWAT", "Dostajesz Tarcze", 1<<CSW_DEAGLE, 0, 0, 0, 0);}
public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;cod_set_user_shield(id, true);}
public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;cod_set_user_shield(id, false);}
Okej, jedziemy, to krótka operacja
- Do public cod_class_enabled(id) bądź cod_perk_enabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, true);
- Do public cod_class_disabled(id) bądź cod_perk_disabled(id) dodajemy:
cod_set_user_shield(id, false);
Gotowe.