AutoBH z deathruna dla klasy
0x. 08.04.2012
nie bić za kod, zrobiłem tak jak mi zrobiłem bo mi się śpieszyło.
Cześć, wstawiam wam tutaj poradnik jak dodać do swojej klasy bajer AutoBH, ten z generatora nie działał mi poprawnie, mimo próbowania ustawiania wszystkich komend klasa nie nabierała dużej prędkości, a więc pokażę wam jak zrobić coś takiego jak na deathrunie.
Tutaj są cvary, każdy raczej się w tym połapie.
Mi tam to pomogło, mam nadzieję że może wam też, pozdrawiam - 0x dzix.
Cześć, wstawiam wam tutaj poradnik jak dodać do swojej klasy bajer AutoBH, ten z generatora nie działał mi poprawnie, mimo próbowania ustawiania wszystkich komend klasa nie nabierała dużej prędkości, a więc pokażę wam jak zrobić coś takiego jak na deathrunie.
- Otwórz *sma swojej klasy.
- Na początku pod dowolną biblioteką dodaj
#include <engine>
- Pod ostatnią biblioteką dodaj
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
- Pod
new const wytrzymalosc
- Dodaj:
new is_bh[33];
- Do public plugin_init dodaj
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
Tutaj są cvary, każdy raczej się w tym połapie.
- Do public cod_class_enabled dodaj:
is_bh[id] = true;
- Do public cod_class_disabled dodaj
is_bh[id] = false;
- Na końcu kodu źródłowego klasy dodaj:
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) //automatyczne skoki
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // trzymajac spacje
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) //animacja skoku
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Mi tam to pomogło, mam nadzieję że może wam też, pozdrawiam - 0x dzix.
d0naciak
10.04.2012
nie wiem czemu moderatorzy akceptuja takie tematy : http://amxx.pl/topic...tobh-dla-klasy/
0x. 10.04.2012
DA FUQ?!
Nie widziałem, bo nie byłem tak daleko na forum, srrrry.
do usunięcia, zgłaszam.
Nie widziałem, bo nie byłem tak daleko na forum, srrrry.
do usunięcia, zgłaszam.
Ojciec Dyrektor
10.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL