nie chce się skompilować
za pomoc +
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]MentosXXL";
new const opis[] = "ma pompe 1/10 zniej 1/2 kosa pod czas kucania słabo widoczna";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 1;
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]MentosXXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_XM1014 random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1 ostatnio_prawym[id]);
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[COD Nowy] co w tej klasie jest złe
Temat rozp.
jawol1234
, 08.04.2012 20:05
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.04.2012 20:05
#2
Napisano 08.04.2012 20:17
sprawdz moze to :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]MentosXXL";
new const opis[] = "ma pompe 1/10 zniej 1/2 kosa pod czas kucania słabo widoczna";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 1;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]MentosXXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_XM1014 ,random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 08.04.2012 21:12
masz + dnx
a dlaczego gdy kucnę to jestem nadal widoczny a nastawiłem ze powinienem mieć słabą widoczność
a dlaczego gdy kucnę to jestem nadal widoczny a nastawiłem ze powinienem mieć słabą widoczność
#4
Napisano 08.04.2012 21:17
nie wiem.. jak widzisz nic nie zmienialem z tym
#5
Napisano 08.04.2012 22:06
ja wiem ale moze wiesz w czym bład
#6
Napisano 09.04.2012 17:52
bo jesteś słabiej widoczny a nie całkowicie jak masz
Zmień na:
I będzie dobrze nie widoczny wcale żeby było widać cień to:
Jeżeli ci o to chodzi to proszę
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
Zmień na:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
I będzie dobrze nie widoczny wcale żeby było widać cień to:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Jeżeli ci o to chodzi to proszę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych