public skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
{
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
skille_menu2(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
format(formats,charsmax(formats),"Wieksze Dmg |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_dmg)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 2:{
format(formats,charsmax(formats),"Wiecej Hp |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_hp)*(health[id]+1),health[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 3:
{
//format(formats,charsmax(formats),"Szybsze strzelanie [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(shot_time_level[id]+1),shot_time_level[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 4:
{
format(formats,charsmax(formats),"Speed |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_speed)*(bieganie_level[id]+1),bieganie_level[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 5:
{
format(formats,charsmax(formats),"Niewidzialnosc |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_niewidka)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 6:
{
//format(formats,charsmax(formats),"AutoBH [%d Exp] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(autobh[id]+1),autobh[id])
//menu_additem(menu,formats)
}
case 7:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wiekszy Magazynek |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_wm)*(magazynek[id]+1),magazynek[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 8:
{
format(formats,charsmax(formats),"Trafienie Krytyczne |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_tk)*(krytyk[id]+1),krytyk[id])
menu_additem(menu,formats)
}
case 9:
{
format(formats,charsmax(formats),"Wampiryzm |Koszt : %d kredytow|^nAktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_w)*(wampiryzm[id]+1),wampiryzm[id])
menu_additem(menu,formats)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
U mnie jest równo, tylko tu jak wkleiłem to się rozjechało trochę .
Starczy tyle kodu ?
Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 08.04.2012 13:42