Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[VIP] Startowe bronie.
#1
Napisano 06.04.2012 12:42
W tym temacie chcę się dowiedzieć czy da się aby :
1. Na start otrzymywał deagle a podstawowy pistolecik wypadał?
2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb.
3. Gdy rzuci he lub fb dostaje drugiego za 15 sek. (tak samo fb i he)
4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie.
5. Magazynki się nie kończą.
#2
Napisano 06.04.2012 12:49
#3
Napisano 06.04.2012 12:57
#4
Napisano 06.04.2012 13:05
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_knife");
tu masz na wypadnie podstawowego pistoletu i dawanie deagla + noza
reszte Ci podam za jakis czas
3.
public DodajGranat(id)
{
id-=9812;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
nw czy 3 zadziala, wyciagniete z COD'a nietestowane
Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 13:09
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#5
Napisano 06.04.2012 13:13
public Odrodzenie(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id)) { set_user_health(id,115) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_knife"); } }
Użytkownik Abko' edytował ten post 06.04.2012 13:13
#6
Napisano 06.04.2012 13:16
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#7
Napisano 06.04.2012 13:49
Tylko to wystaczy?
public DodajGranat(id) { id-=9812; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+9812) return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812) return PLUGIN_CONTINUE; }
Pomożesz ?
Użytkownik Abko' edytował ten post 06.04.2012 13:38
#8
Napisano 06.04.2012 15:13
#9
Napisano 06.04.2012 15:47
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#10
Napisano 06.04.2012 16:13
2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb. 4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie. 5. Magazynki się nie kończą.
#11
Napisano 06.04.2012 16:46
public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "item_m4a1");
}
if(round > 3) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 16:46
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#12
Napisano 06.04.2012 16:53
#13
Napisano 06.04.2012 16:57
public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "weapon_m4a1");
}
if(round > 2) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
sorry, tu masz od 2 rundy
Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 06.04.2012 16:58
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#14
Napisano 06.04.2012 18:30
5. Magazynki się nie kończą.
Jeszcze to i będę bardzo wdzięczny
#15
Napisano 06.04.2012 18:32
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#16
Napisano 06.04.2012 20:31
set_user_clip(id, 6)
stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0) if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }Wypisze że ma 6 naboi ale będzie o jako nieskończone ammo
#17
Napisano 07.04.2012 07:46
http://amxx.pl/topic...onosc-amunicji/
przerob na flage G
Ale ja chcę aby miał magazynków full a amunicja normalnie 30.
#18
Napisano 07.04.2012 12:52
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#19
Napisano 07.04.2012 16:27
Mam zrobione ,że dostaje +5hp za zabójstwo a jak zrobić aby dostawał tylko do 115hp bo teraz jak zabija ma 200hp nawet. a ja chce aby było max 115hp.
Za to odpowiada chyba to :
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || !(get_user_flags(attacker) && ADMIN_LEVEL_G))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_user_health(attacker,get_user_health(attacker)+5)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Abko' edytował ten post 07.04.2012 16:28
#20
Napisano 07.04.2012 16:34
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]