Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dodac 1/x itp z broni cod stary

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2012 22:34

Jak w temacie , jak dodac do coda starego do klas 1/ np 4 z awp , 1/15 z deagla ?
Jak dodac ze widocznosc spada do 120
Jak dodac ubranie wroga wbudowane w klase
Po zginieciu dana klasa wybucha zadajac 100+int obrazen
Za kazde zabojstwo 20hp i full magazynek
Te umiejetnosci che aby byly dodane w klasy , za kazdy opis jak dodac daje +
Dołączona grafika

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 05.04.2012 23:38

Przykladowe 1/6 z usp dla klasy major:

w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

 if (weapon == CSW_USP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Major && random(6) == 1))
damage = float(health);
}


niewidocznosc dla klasy w public Odrodzenie(id)
przykladowa klasa :

case Widmo:
        {
            set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, xxx);
        }

xxx od 1 do 255
1- nie widzialny
255 - widzialny

Zmiana ubrania(nie sprawdzalem ale raczej tak )



case Widmo:
        {
          ZmienUbranie(id,reset)
        }

20 hp i magazynek w public Death


   	 if(klasa_gracza[attacker] == xxxx || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
        {
    
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
            set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
            set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
        }

xxx- twoja klasa





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych