Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosze o kilka latwych perkow , daje +
Temat rozp.
SlajD.
, 05.04.2012 14:14
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.04.2012 14:14
Tak jak w temacie proszę o kilka perkow
- zelazny naboj +15 dmg do broni
- srebrna kula + 20 dmg z broni
- czerwona kula +30 dmg do broni
- zlota kula + 45 dmg do broni
- minkin dostaje sie co runde 2 miny
- apteczkan co runde 3 apteczki
- zlota bron , dostaje sie uzi , + 10 dmg z niego
- srebrny strzal - dostajesz p90 i 1/25 z niego
- zolta bron : dostajesz scauta i + 50 dmg do niego
- awp snajper mini : dostajesz awp i 1/6 z neigo na zabicie
- rakieta: co runde dostajesz 2 rakiety
Daje + za perki
- zelazny naboj +15 dmg do broni
- srebrna kula + 20 dmg z broni
- czerwona kula +30 dmg do broni
- zlota kula + 45 dmg do broni
- minkin dostaje sie co runde 2 miny
- apteczkan co runde 3 apteczki
- zlota bron , dostaje sie uzi , + 10 dmg z niego
- srebrny strzal - dostajesz p90 i 1/25 z niego
- zolta bron : dostajesz scauta i + 50 dmg do niego
- awp snajper mini : dostajesz awp i 1/6 z neigo na zabicie
- rakieta: co runde dostajesz 2 rakiety
Daje + za perki
#2
Napisano 05.04.2012 14:24
cod nowy czy stary
#4
Napisano 05.04.2012 15:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Rakiety";
new const perk_desc[] = "+2 rakiety";
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
sprawdz
- rakieta: co runde dostajesz 2 rakiety
to tez do sprawdzenia.. dalej nie bd robil bo sie nie znam na nowym codzie.. chyba ze bd dzialac to moge po kombinowac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "awp snajper mini";
new const perk_desc[] = "1/6 z awp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik pfk92 edytował ten post 05.04.2012 14:55
#6
Napisano 08.04.2012 22:33
codperk_czerwonakula.sma 1,05 KB 14 Ilość pobrań
codperk_czerwonakula.amxx
codperk_srebrnakula.sma 1,05 KB 18 Ilość pobrań
codperk_srebrnakula.amxx
codperk_zelaznynaboj.sma 1,05 KB 12 Ilość pobrań
codperk_zelaznynaboj.amxx
codperk_zlotabron.sma 1,13 KB 17 Ilość pobrań
codperk_zlotabron.amxx
codperk_zlotakula.sma 1,05 KB 11 Ilość pobrań
codperk_zlotakula.amxx
codperk_czerwonakula.amxx
codperk_srebrnakula.sma 1,05 KB 18 Ilość pobrań
codperk_srebrnakula.amxx
codperk_zelaznynaboj.sma 1,05 KB 12 Ilość pobrań
codperk_zelaznynaboj.amxx
codperk_zlotabron.sma 1,13 KB 17 Ilość pobrań
codperk_zlotabron.amxx
codperk_zlotakula.sma 1,05 KB 11 Ilość pobrań
codperk_zlotakula.amxx
Użytkownik Arek :P edytował ten post 08.04.2012 22:33
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#7
Napisano 09.04.2012 09:21
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Zelazny naboj";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Srebrna kula";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "czerwona kula";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 30 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 09.04.2012 09:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych