Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak podmienić model


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.07.2012 19:52

mam do was pytanko jak podmienić model w tym pluginie
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define AUTHOR "tuty"

new const Plugin[] = "Healthkit on dead body"
new const Version[] = "2.0"

#define medkit_minsz Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 } // from hl model viewer
#define medkit_maxsz Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } // from hl model viewer

new const MODEL_KIT[] = "models/w_medkit.mdl"
new const SOUND_KIT[] = "items/smallmedkit1.wav" // must be precached because, if you don't precache server will shut down :]

new g_Toggle_KitEnable,g_Toggle_GlowShow,g_GMsgFade, g_Toggle_FadeEnable, g_Toggle_Remove_At_Rstart;

public plugin_init() {

register_plugin(Plugin, Version, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","drop_kit","a");
register_logevent("logevent_round_start",2,"1=Round_Start");
register_forward(FM_Touch,"fw_touch");
// Add your code here...
g_Toggle_KitEnable = register_cvar("kit_enable", "1");
g_Toggle_GlowShow = register_cvar("kit_glow", "1");
g_Toggle_FadeEnable = register_cvar("kit_fade", "1");
g_Toggle_Remove_At_Rstart = register_cvar("kit_remove", "0");
g_GMsgFade = get_user_msgid("ScreenFade");


}
public plugin_precache()
{

engfunc(EngFunc_PrecacheModel, MODEL_KIT);
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_KIT);
}
public drop_kit()
{

if(get_pcvar_num(g_Toggle_KitEnable) == 0)
return FMRES_IGNORED;

new victim = read_data(2);
static Float:origin[3];
pev(victim,pev_origin,origin);

new ent = fm_create_entity("item_healthkit");
origin[2] -= 36; // the distance of ground and kit..this is perfect fixed.. do not edit :/
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin);

if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;// check for valid ent

engfunc(EngFunc_SetModel,ent,MODEL_KIT);
set_pev(ent,pev_classname,"item_healthkit");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_NONE);
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,medkit_minsz, medkit_maxsz);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
if(get_pcvar_num(g_Toggle_GlowShow) == 1)
{

fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderFxNone, 27);
}

return FMRES_IGNORED;

}
public fw_touch(ent,id)
{

if(get_pcvar_num(g_Toggle_KitEnable) == 0)
return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equal(classname, "item_healthkit"))// check for kit
return FMRES_IGNORED;

new health = get_user_health(id);
if(health >= 100)//check if player health is 100 and block access to take the kit :D
{
client_print(id, print_center, "Sorry, your health is 100. You can't take the kit!");
return FMRES_IGNORED;
}
fm_give_item(id, "item_healthkit");

if(get_pcvar_num(g_Toggle_FadeEnable) == 1)
{

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_GMsgFade , {0,0,0}, id);
write_short(1<<10);
write_short(1<<10);
write_short(0x0000);
write_byte(255);//r
write_byte(0); //g
write_byte(0); //b
write_byte(75);
message_end();
}
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);

return FMRES_IGNORED;
}
// remove kit on round start if kit_remove is 1
public logevent_round_start()
{
if(get_pcvar_num(g_Toggle_Remove_At_Rstart) == 0)
return FMRES_IGNORED;

new hkit = -1;
while ((hkit = fm_find_ent_by_class(hkit, "item_healthkit")))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, hkit);

return FMRES_IGNORED;

}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.07.2012 19:59

new const MODEL_KIT[] = "models/w_medkit.mdl"


tutaj masz model
  • +
  • -
  • 0

#3 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.07.2012 20:03

wiem ale jak zmieniam na inny to mi nie podmienia modelu

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.07.2012 20:26

a na jaki model zmieniasz ?
  • +
  • -
  • 0

#5 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 23.07.2012 20:50

może nie podajesz ścieżki nowego modelu ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.07.2012 23:23

pomieniam na
new const MODEL_KIT[] = "models/w_trutka.mdl"

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych