if jest funkcją jednoargumentową i służy sprawdzeniu, czy dany argument jest spełniony,
Możesz stworzyć tablicę globalną typu boolean i przechowywać w niej informację, czy dany gracz w ciągu ostatnich 180 sekund korzystał z ruletki, czy nie.
W momencie skorzystania danego gracza z ruletki, ustaw informację, że dany gracz ostatnio skorzystał z ruletki i stwórz taska, który po 180 sekundach zmieni informację na taką, że ostatnio gracz nie skorzystał z ruletki.
Możesz także zapisywać czas i go porównywać, jednak do tego i tak przydałaby się jakaś tablica globalna.
W momencie skorzystania z ruletki, musisz także sprawdzić, czy dany gracz może grać w ruletkę odpowiednio w zależności od wybranej metody zapisu informacji.
Tutaj przedstawię Ci przykład funkcji
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Ruletka_FFA"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "GabrieL"
new Float:czasGrania[33]; // tablica globalna, przechowująca czas opstatniego użycia ruletki przez gracza
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka","rulcia");
}
public client_authorized(id){
czasGrania[id]=0.0;
}
public rulcia(id)
{
if(is_user_alive(id) && (czasGrania[id]+180.0<=get_gametime())){
czasGrania[id]=get_gametime();
switch(random_num(1,4))
{
case 1:
{
client_print(id,print_chat,"Ha ! Ha ! Ha ! Zostalo Ci 1 HP !");
set_user_health(id,1);
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Gratulacje ! Dostales darmowe M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Twoja Grawitacja spada do 400!");
set_user_gravity (id, 0.50);
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100hp !");
set_user_health(id,100);
}
}
}
}