public SprawdzPoziom_Damage(id)
{
if(awans_damage_na1[id] == true)
{
if(doswiadczenie_damage[id] < 20)
{
while(doswiadczenie_damage[id] >= exp_poziom_dmg[poziom_damage[id]])
{
poziom_damage[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Ulepszenie DAMAGE wynosi 100%");
}
}
if(doswiadczenie_damage[id] == 20 )
{
awans_damage_z1_na2[id] = true;
awans_damage_na1[id] = false;
awans_damage_z2_na3[id] = false;
}
}
if(awans_damage_z1_na2[id] == true)
{
if(doswiadczenie_damage[id] < 50)
{
while(doswiadczenie_damage[id] >= exp_poziom_dmg2[poziom_damage[id]])
{
poziom_damage[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Ulepszenie DAMAGE wynosi 100%");
}
}
if(doswiadczenie_damage[id] == 50 )
{
awans_damage_z2_na3[id] = true;
awans_damage_z1_na2[id] = false;
awans_damage_na1[id] = false;
}
}
if(awans_damage_z2_na3[id] == true)
{
if(doswiadczenie_damage[id] < 10000)
{
while(doswiadczenie_damage[id] >= exp_poziom_dmg3[poziom_damage[id]])
{
poziom_damage[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Ulepszenie DAMAGE wynosi 100%");
}
}
awans_damage_na1[id] = false;
awans_damage_z1_na2[id] = false;
}
}
w skrocie.. gdy zdobede 20 pkt doswiadczenie zmienna "awans_damage_z1_na2[id]" przybiera wartosc true i wszystko jest naliczane wtedy przez
if(awans_damage_z1_na2[id] == true)
{
if(doswiadczenie_damage[id] < 50)
{
while(doswiadczenie_damage[id] >= exp_poziom_dmg2[poziom_damage[id]])
{
poziom_damage[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Ulepszenie DAMAGE wynosi 100%");
}
}
if(doswiadczenie_damage[id] == 50 )
{
awans_damage_z2_na3[id] = true;
awans_damage_z1_na2[id] = false;
awans_damage_na1[id] = false;
}
}
lecz problem jest w tym( tak mi sie wydaje)
if(doswiadczenie_damage[id] == 20 )
{
awans_damage_z1_na2[id] = true;
awans_damage_na1[id] = false;
awans_damage_z2_na3[id] = false;
}
nie zmienia wartosci gdy osiagne 20 doswiadczenia..
a i jeszcze w public connect mam :
awans_damage_na1[id] = true;
To jest opcja dla gracza ktory jest pierwszy raz na serwerze aby mu sprawdzalo hud(nie wiem czy dobrze ze to jest)
wszystko sie zapisuje na vault
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-sol", nazwa_gracza[id], bron_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i",doswiadczenie_damage[id],doswiadczenie_ammo[id],doswiadczenie_reload[id],awans_damage_na1[id],awans_damage_z1_na2[id],awans_damage_z2_na3[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, bron)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-sol", nazwa_gracza[id], bron);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_damage[id],doswiadczenie_ammo[id],doswiadczenie_reload[id],awans_damage_na1[id],awans_damage_z1_na2[id],awans_damage_z2_na3[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniedmg[32], doswiadczenieammo[32], doswiadczeniereload[32],dmgawansna1[32],dmgawans1na2[32],dmgawans2na3[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniedmg, 31, doswiadczenieammo, 31, doswiadczeniereload, 31,dmgawansna1, 31, dmgawans1na2, 31, dmgawans2na3, 31);
doswiadczenie_damage[id] = str_to_num(doswiadczeniedmg);
doswiadczenie_ammo[id] = str_to_num(doswiadczenieammo);
doswiadczenie_reload[id] = str_to_num(doswiadczeniereload);
awans_damage_na1[id] = bool:str_to_num(dmgawansna1);
awans_damage_z1_na2[id] = bool:str_to_num(dmgawans1na2);
awans_damage_z2_na3[id] = bool:str_to_num(dmgawans2na3);
}