Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o klasędaje ++

assasin ninjia skin knife

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 HappySpace

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.07.2012 20:27

Proszę o przerobienie klasy tak aby posiadała ten skin kosy

GAMEBANANA: Bloody Wolverine Claws v2 (Counter-Strike 1.6 > Skins > Knife > Bloody Wolverine Claws v2)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "NiNJiA";
new const opis[] = "SpeedF16+Przezroczystosc = Ninjia";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
cs_set_user_nvg(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik HappySpace edytował ten post 16.07.2012 20:28

  • +
  • -
  • 0
HappySpace




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych