Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Ball Projectile Limit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.07.2012 18:46

Ball Projectile LimitRequires SDKHooks Description: Limits the number of ball projectiles allowed on the map at onceThis will remove ball projectiles which come from the sandman and wrap assassin once the amount of them on the map reaches the amount specified by the cvar(Default 32)Note: This will only remove balls that have hit already hit something, so that older ones get removed before active ones.Cvars(Default Values Shown):sm_ballimit_version "1.0.0"sm_balllimit "32" - Limit the ball projectiles on the map to this amountNote: Changing sm_balllimit will remove all current balls on the mapAdmin Commandsm_clearballs - Clears all ball projectiles on the map, including active ones. -Default Generic Flag(B)Changelog Code: Version 1.0.0 - July 14, 2012* Initial Release Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (TF2 Ball Projectile Limit.sp - 3.4 KB) Dołączona grafika TF2 Ball Projectile Limit.smx (4.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych