GLOBAL przy pokemonach z globalnym skillem. Co dziwne nie miałem z tym problemów oO.
Plik który będziemy musieli edytować to helps.inl
Szukamy
new text[2501], len = 2500, n, i, line_format[300]; new ename[NAME_LENGTH];
Pod tym dodajemy
new global[200];
Szukamy
if( PokeInfo[i] & PI_EVOLVE ){ if( (evolve = OtherEvolve(i)) ){ if( evolve == TRADE_EVOLVE ) copy(ename,25,"(Trading)") else formatex(ename,25,"(%s)",ItemToName(-1*evolve)) } else if( (evolve = LevelEvolve(i)) ) formatex(ename,25,"(Level %d)",evolve) } else copy(ename, 25, EMPTY)Wklejamy pod tym teraz nasz główny kod
if( PokeInfo[i] & PI_GLOBAL ){ copy(global,200,"- <font color='green'>GLOBAL</font>") } else copy(global, 25, EMPTY)
Następnie w poniższych formatexach musimy dodać %s oraz zmienną global
W moim przypadku wygląda to tak
if(motd && its_a_motd && show_pics) formatex(line_format, 300, "%d. %s %s%s %s - %s - %s<br>",i,PokeImageHtml(i),PokeToName(i),ename,global,SkillToName(PokeSkill[i]),SkillDescription(PokeSkill[i],id)) else formatex(line_format, 300, "%d.%s%s %s - %s - %s%s",i,PokeToName(i),ename,global,SkillToName(PokeSkill[i]),SkillDescription(PokeSkill[i],id),motd?"<br>":EMPTY)
W temacie zamieszczam również sma helps.inl gdzie spolszczyłem prawie wszystko oraz zmieniłem wygląd pokedexa. Oczywiście modyfikacja na pokemony globalne jest również wgrana.
Ps. Dziś odkryłem że istnieje pokemod który posiada również taką modyfikacje. Autorów tamtego pokemoda przepraszam i mam nadzieje że nie będą mieć do mnie urazy przez to że udostępniłem tą modyfikacje.