Otóż mam problem z podmianą dźwięku broni (chodzi mi o przeładowania i strzału) w danej klasie. Szukałem już wszędzie poradnik ale nigdzie nie znalazłem. Czy mógł by ktoś pomóc mi jak to zrobić np w tym:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Rusznik"; new const opis[] = "Posiada on AK"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/new/w_ak.mdl"); precache_model("models/new/p_ak.mdl"); precache_model("models/new/v_ak.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AK47) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/new/v_ak.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/new/p_ak.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/new/w_ak.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Dźwięki nowe znajdują się w sound/new
Dodatkowo prosił bym żeby ktoś wyjaśnił gdzie co dodać.
Pozdrawiam
Użytkownik -=De@d=- edytował ten post 11.07.2012 17:40