Podmiana dźwięków modelu broni na klasie
-=De@d=-
11.07.2012
Witam.
Otóż mam problem z podmianą dźwięku broni (chodzi mi o przeładowania i strzału) w danej klasie. Szukałem już wszędzie poradnik ale nigdzie nie znalazłem. Czy mógł by ktoś pomóc mi jak to zrobić np w tym:
Dźwięki nowe znajdują się w sound/new
Dodatkowo prosił bym żeby ktoś wyjaśnił gdzie co dodać.
Pozdrawiam
Użytkownik -=De@d=- edytował ten post 11.07.2012 17:40
Otóż mam problem z podmianą dźwięku broni (chodzi mi o przeładowania i strzału) w danej klasie. Szukałem już wszędzie poradnik ale nigdzie nie znalazłem. Czy mógł by ktoś pomóc mi jak to zrobić np w tym:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Rusznik"; new const opis[] = "Posiada on AK"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/new/w_ak.mdl"); precache_model("models/new/p_ak.mdl"); precache_model("models/new/v_ak.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AK47) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/new/v_ak.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/new/p_ak.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/new/w_ak.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Dźwięki nowe znajdują się w sound/new
Dodatkowo prosił bym żeby ktoś wyjaśnił gdzie co dodać.
Pozdrawiam
Użytkownik -=De@d=- edytował ten post 11.07.2012 17:40
SoPelQ
12.07.2012
Jotpe mu chodzi o zmiane dzwieku broni dla 1 klasy nie for all.
I dołączam się do pytania topki, sam pisałem temat i nie uzyskałem odpowiedzi.
Użytkownik TinyBoom edytował ten post 12.07.2012 12:57
I dołączam się do pytania topki, sam pisałem temat i nie uzyskałem odpowiedzi.
Użytkownik TinyBoom edytował ten post 12.07.2012 12:57
-=De@d=-
12.07.2012
Tak TheRock
Chcę zrobić żeby tylko na 1 klasie było zmienione modele broni oraz dźwięk do niego (strzelania, przeładowania, etc.)
Gdzieś znalazłem ze do tego wykorzystuje się moduł fakemeta (dokładnie to emitsound) tylko nie wiem jak to zrobić
Chcę zrobić żeby tylko na 1 klasie było zmienione modele broni oraz dźwięk do niego (strzelania, przeładowania, etc.)
Gdzieś znalazłem ze do tego wykorzystuje się moduł fakemeta (dokładnie to emitsound) tylko nie wiem jak to zrobić

MarWit
22.07.2012
-=De@d=-" data-cid="431254" data-time="1342102432">Tylko w przypadku noża, bo tylko on tego używa. Aby zmienić dźwięk trzeba edytować model ( dokładniej plik *.qc, dostępny po dekompilacji .mdl ).Gdzieś znalazłem ze do tego wykorzystuje się moduł fakemeta (dokładnie to emitsound) tylko nie wiem jak to zrobić
Blood Angel
22.07.2012
MarWit, przecież każda broń ma własny dźwięk w sound/weapon. Nie wystarczyło by zrobić by serwer pobierał dźwięki z innego folderu tak jak w przypadku modelów?
-=De@d=-
23.07.2012
Czyli podmieniając same modele w klasie dźwięk od razu powinien być zmieniony na ten z modeli podmienionych ? (oczywiście dźwięki są tam gdzie powinny być)
I jeśli coś się nie zgadza z dźwiękiem broni to błąd musi leżeć w .mdl (dokładnie w pliku .qc w tym .mdl) ?
Użytkownik -=De@d=- edytował ten post 23.07.2012 19:39
I jeśli coś się nie zgadza z dźwiękiem broni to błąd musi leżeć w .mdl (dokładnie w pliku .qc w tym .mdl) ?
Użytkownik -=De@d=- edytował ten post 23.07.2012 19:39