#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Henio"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1; new const kondycja = 69; new const inteligencja = 2; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Najpierw wypadałoby dodać tablice zawierająca id perków, które klasa będzie mogła nosić. Więc dodajemy pod:
new const wytrzymalosc = 15;To:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa { 1, 2, 5 }W tym przypadku klasa będzie mogła nosić perki o id 1,2 i 5. Oczywiście możemy według własnego zdania dodawać perki do tablicy (wystarczy je edytować tu). Dobrze mamy już perki, ale teraz musimy wprowadzić to w działanie.
Najpierw dodajmy zmienną, która się przyda,
pod:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa { 1, 2, 5 }Dodaj to:
new bool:ma_dobry_perk[33];Musimy przypisać forwardowi cod_perk_changed sprawdzenie czy perk ma id 1,2 lub 5, jeżeli nie to musimy go zmienić. Więc pod:
public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);Dodajemy to:
public cod_perk_changed(id, perk) { ma_dobry_perk[id]=false; for(new i=0; i { if(perki[i]==perk) ma_dobry_perk[id] = true; } if(!ma_dobry_perk[id]) cod_set_user_perk(id, perki[random_num(0,sizeof perki-1)]); return COD_CONTINUE; }
No i proszę bardzo stworzyliśmy klasę, która może mieć tylko konkretne perki.
Jeżeli chcecie zamiast id podawać nazwę perku to zaczynajmy.
Zamień:
new const perki[]= // id perkow ktore moze miec klasa { 1, 2, 5 }Na:
new const perki[][]= // nazwy perkow ktore moze miec klasa { "Skrzydla Archaniola", "Noz Cienia", "Skazaniec" }Następnie, zamień:
public cod_perk_changed(id, perk) { ma_dobry_perk[id]=false; for(new i=0; i { if(perki[i]==perk) ma_dobry_perk[id] = true; } if(!ma_dobry_perk[id]) cod_set_user_perk(id, perki[random_num(0,sizeof perki-1)]); return COD_CONTINUE; }Na:
public cod_perk_changed(id, perk) { ma_dobry_perk[id]=false; new szPerk[64]; cod_get_perk_name(perk, szPerk, 63); for(new i=0; i if(equal(perki[i], szPerk)) ma_dobry_perk[id] = true; } if(!ma_dobry_perk[id]) cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid(perki[random_num(0,sizeof perki-1)])); return COD_CONTINUE; }I gotowe teraz do tablicy zamiast id możemy dodawać nazwy perków.