Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TE_BEAMFOLLOW - dłuższe działanie?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.06.2012 21:35

Witam,

Posiadam taki kod:

smoke=precache_model("sprites/steam1.spr");

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)            
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(15)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()

i chciałbym, aby za graczem przez 10 sekund był slaczek. Działa to, ale jak gracz się zatrzyma, to slaczek ten znika. Ja chciałbym tylko na 10 sekund ten slaczek za bytem (graczem) nawet jeśli on zatrzyma się w miejscu. Co muszę zrobić?

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.06.2012 21:57

Zamień
write_byte(15)
na
write_byte(100)


#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2012 11:01

Tylko teraz to ten szlaczek jak ja przejdę na de_dust2 z A na B to jest dalej na A przez 10 sekund, a ja chcę zeby za nim szedł (czyli tak jak jest ustawione teraz "15" a nie "100") i wyłączył się za 10 sekund nawet jeśli stanę w miejscu.

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.06.2012 13:03

Pokaż pełniejszy kod w takim razie, będziesz musiał zapewne przestać wysyłać wiadomość.

#5 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2012 17:23

Coś takiego:


buy3_menu(id)
{
new miss = get_pcvar_num(cvar_buy3) - cs_get_user_money(id);

if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_buy3))
{
client_print(id, print_chat, "Potrzeba jeszcze %i kasy", miss);
}
else
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(cvar_buy3));
set_task(1.0, "buy3", 56466+id, "", 0, "b");
buy3_time[id] = get_pcvar_num(cvar_buy3_time);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(smoke)
write_byte(150)
write_byte(60)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()

}
}

public buy3(taskid)
{
new id = taskid-56466;

if(buy3_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Potrwa to jeszcze %d sekund", buy3_time[id]);
buy3_time[id]--;
}
else
remove_task(taskid);
}


Użytkownik Nenczoks edytował ten post 30.06.2012 17:24


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.07.2012 15:45

Tutaj masz dokładny opis TE_BEAMFOLLOW: http://www.qlad.net/...: TE_BeamFollow
Oraz pełne informacje o wszystkich SVC_TEMPENTITY: http://forums.allied...ead.php?t=31682




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych