/* Plugin generated by
AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[L4G-
COD]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/*
AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/