#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/niematojakmuza1.mp3","sound/misc/niematojakmuza2.mp3","sound/misc/niematojakmuza3.mp3","sound/misc/niematojakmuza4.mp3","sound/misc/niematojakmuza5.mp3","sound/misc/niematojakmuza6.mp3","sound/misc/niematojakmuza7.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/niematojakmuza8.mp3","sound/misc/niematojakmuza9.mp3","sound/misc/niematojakmuza10.mp3","sound/misc/niematojakmuza11.mp3","sound/misc/niematojakmuza12.mp3","sound/misc/niematojakmuza13.mp3","sound/misc/niematojakmuza14.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Round Sound lecą co kilka rund
#1
Napisano 28.06.2012 17:57
#2 Gość_21977_*
Napisano 28.06.2012 19:23
random_num(0, charsmax(sounds_ct))użyj
random(charsmax(sounds_ct))
#3 Gość_21977_*
Napisano 28.06.2012 19:23
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
do
#4
Napisano 29.06.2012 02:33
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0, "mp3 stop")
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
spróbuj użyć:
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; wait; mp3 play %s", sounds_ct[random(charsmax(sounds_ct))] )
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 29.06.2012 02:34
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#5
Napisano 29.06.2012 12:22
Stwórz skrót do cs'a
i weź właściwości i do ścieżki dopisz -dev
potem wejdz do gry i wpisz w konsoli developer 1
I patrz na konsole, jeśli dźwięk będzie zły pojawi się komunikat. ( w konsoli)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 30.06.2012 16:34
HubertTM - ma rację, też miałem taki problem i skorzystałem z całkiem innych kawałków. Po prostu nie które były źle skonwertowane i nie odtwarzały się w cs. Spróbuj pobrać jakiś RS np; ten http://amxx.pl/topic...-power-edition/ Po czym sprawdź czy wszystko się odtwarza.
#7
Napisano 30.06.2012 20:00
#8
Napisano 30.06.2012 20:02
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych