Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak umiescic model w danym miejscu mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 28.06.2012 07:31

Witam, mam pytanie jak umiescic model na mapie we wczesniej pobranych przezemnie wspolrzednych mapy i jak je pobrac?
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.06.2012 08:14

musisz stworzyć enta.

http://amxx.pl/topic...ja-enta-engine/
  • +
  • -
  • 0

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 28.06.2012 08:25

ok a jak pobrac wspolrzedne na mapie i wstawic aby mi sie tam ent robil?
  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.06.2012 08:33

jeśli ma to robić załóżmy w tym samym miejscu co Gracz to pobierasz współrzędne gracza (entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, zmienna[3]); wymagany engine) i ustawiasz położenie bytowi (jakbyś chciał przykład zobacz przykładowo w Codzie jak się stawia miny) jeśli chcesz w konkrentym miejscu to wbij położenie do zmiennej na sztywno.
  • +
  • -
  • 0

#5 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 28.06.2012 08:36

A w jaki sposob mam pobrac wspolrzedne na mapie? i gdzie dokladnie to wbic?
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:22

bez podstaw geometrii w 2D/3D się nie obejdzie, położenie bytu możesz pobrać z pev_origin do
new Float:fOrigin[3];

  • +
  • -
  • 0

#7 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 06.07.2012 08:18

Ok znalazlem plugin w ktorym to jest mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.07.2012 05:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych