public Death()
{
new attacker = read_data(1);
new id = read_data(2);
new bron = get_user_weapon(attacker)
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(killstreak_radar[attacker] >= 3){
killstreak_radar[attacker] = 0
}
if(killstreak_przeciazenie[attacker] >= 5){
killstreak_przeciazenie[attacker] = 0
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker] && bron != CSW_KNIFE)
{
doswiadczenie_gracz[attacker] += nowe_doswiadczenie;
doswiadczenie_graczam[attacker] += nowe_doswiadczenie;
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.05, 0, 6.0, 3.0,_,_, 2)
show_hudmessage(attacker, "+ %i za zabojstwo", nowe_doswiadczenie)
killstreak_radar[attacker]++;
killstreak_przeciazenie[attacker]++;
if(transfer_energii[attacker])
energia[attacker] = 1000;
if(uzupelnienie_pakietu[attacker])
ammo(attacker)
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker] && bron == CSW_KNIFE){
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.05, 0, 6.0, 3.0,_,_, 2)
show_hudmessage(attacker, "+ %i za zabojstwo ^n + %i za KNIFE KILL", nowe_doswiadczenie, nowe_doswiadczenie2)
doswiadczenie_gracz[attacker] += nowe_doswiadczenie
doswiadczenie_gracz[attacker] += nowe_doswiadczenie2
doswiadczenie_graczam[attacker] += nowe_doswiadczenie;
doswiadczenie_graczam[attacker] += nowe_doswiadczenie2
killstreak_radar[attacker]++;
killstreak_przeciazenie[attacker]++;
if(transfer_energii[attacker])
energia[attacker] = 1000;
}
if(killstreak_radar[attacker] >= 3){
new name [32]
get_user_name(attacker, name, 31)
for(new i; i<=get_playersnum(); i++){
if(get_user_team(i) == get_user_team(attacker)){
remove_task(i+RADAR_WYL);
set_task(2.0, "SKANOWANIE", i+RADAR_KS, _, _, "b");
set_task(60.0, "SKANOWANIE_WYL", i+RADAR_WYL);
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[KillStreak] ^x01 %s zdobyl potrojnego killstreaka, masz dzięki temu max. radar na 60 sec", name);
}
}
}
if(killstreak_przeciazenie[attacker] >= 5){
fm_set_user_health(attacker, g_killstreak_p);
new name [32]
get_user_name(attacker, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "[KillStreak] ^x01 %s zdobyl 5 killstreaka, otrzymal przeciazonego nanopancerza [%d hp]", name, g_killstreak_p);
energia[attacker] = 1000;
przeciazenie[attacker] = true;
}
killstreak_radar[id] = 0; // zerowanie killstreaku radaru
killstreak_przeciazenie[id] = 0; // zerowanie killstreaku przeciazenie
przeciazenie[id] = false
maskowanie[id] = false;
pancerz[id] = false;
OnNVGToggle[id] = false;
remove_task(id+RADAR_KS);
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Cały kod nie za bardzo, chyba, że
PW moda i tak publikuję ;D