Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem /rune ; nie można itemów kupic


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2012 13:39

Mam taki problem.W sklepie /rune można kupić exp,dużą miksture HP no ale niestety itemow losowych nie można.
Wczesniej mialem inne /rune tylko z ulepszeniem itemu i kupowanie losowe itenmów.
Zmienilem calą funkcje na inną i ...tylko itemow kupic nie mogę:
Tak mam teraz:
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade Przedmiotu \r[$9000]^n\w2. Losuj Przedmiot \r[$5000]^n\w3. Pakiet Doswiadczenia \r[$14500]^n\w4. Loteria Expa \r[$14500]^n\w5. Mala Mikstura Zycia \r[&7000]^n\w6. Duza Mikstura Zycia \r[$10000]^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
  case 0:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
	return PLUGIN_HANDLED
   upgrade_item(id)
  }
  
  case 1:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
	return PLUGIN_HANDLED
   award_item(id,0)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 2:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
	return PLUGIN_HANDLED
   new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
   Give_Xp(id,exp)
   client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 3:
  switch(random_num(0,2))
  {
   case 0:
   {
								if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
	 return PLUGIN_HANDLED
	new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
	Give_Xp(id,exp)
	client_print(id,print_center,"Dostales %d expa! (Zwykly)",exp)
	return PLUGIN_HANDLED
   }
   case 1:
   {
								if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
	 return PLUGIN_HANDLED
	new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(16,18)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
	Give_Xp(id,exp)
	client_print(id,print_center,"Dostales %d expa! (Podwojny)",exp)
	return PLUGIN_HANDLED
   }
   case 2:
   {
								if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
	 return PLUGIN_HANDLED
	client_print(id,print_center,"Masz pecha, nic nie dostales.")
	return PLUGIN_HANDLED
   }
  }	
  case 5:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,7000))
	return PLUGIN_HANDLED;
   new randome = random_num(100,120)
						new hp = get_user_health(id);
   set_user_health(id, hp+randome)
						client_print(id, print_center,"Dostales %i zycia",randome)
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  case 6:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,10000))
	return PLUGIN_HANDLED;
   new randomx = random_num(190,250)
						new hpx = get_user_health(id);
   set_user_health(id, hpx+randomx)
						client_print(id, print_center,"Dostales %i zycia",randomx)
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  case 7:
  {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }

}

return PLUGIN_HANDLED
}
a tak mialem wczesniej:
public buyrune(id)
{
new MyMenu=menu_create(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Sklep Vip":"Sklep","select_rune_menu");
menu_additem(MyMenu,"Ulepsz Przedmiot","",0,_)
menu_additem(MyMenu,"Wylosuj Przedmiot","",0,_)

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public select_rune_menu(id, menu, item){
client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz")
if(item == MENU_EXIT){
  menu_destroy(menu);
  otwarte_menu[id] = false
  return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? 5000:9000))
	return PLUGIN_HANDLED
  
   upgrade_item(id)
  }
  case 1:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? 3500:5000))
	return PLUGIN_HANDLED
   award_item(id,0)
   client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!!")
   return PLUGIN_HANDLED
  }
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
Czy pomoze ktoś mi w tym??


[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 24.11.2012 13:54





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych