[ROZWIĄZANE] grawitacje sie wyłącza
gost11
16.06.2012
Witam
Dodałem do vip'a grawitke i jak ja wezme i uzyje spadochronu to on sie wyłacza
proszę o Pomoc!
Za pomoc dam "+"
Użytkownik gost11 edytował ten post 16.06.2012 01:38
Dodałem do vip'a grawitke i jak ja wezme i uzyje spadochronu to on sie wyłacza
proszę o Pomoc!
Za pomoc dam "+"
Użytkownik gost11 edytował ten post 16.06.2012 01:38
Gość_21977_* 16.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Problemy
do
Scripting AMXX > Problemy
gost11
16.06.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define MAX_SPEED 320.0 #define SCOREATTRIB_NONE 0 #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2) new g_szVIPMap public plugin_init() { register_plugin("Sklep by GHOST", "1.0", "GHOST"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /vip","vip_info",0,"VIP informacje") register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be") register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib"); } public Sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREY, "[V.I.P] Nie masz uprawnien, aby uzywac Sklepu."); return PLUGIN_HANDLED; } new tytul[25]; format(tytul, 24, "VIP Menu"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "\yKup \wCiche chodzenie \yKoszt: \r[3500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wMniejsza grawitacja \yKoszt: \r[4000$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wSzybsze chodzenie \yKoszt: \r[5500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wDodatkowe 100HP \yKoszt: \r[3500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wKolorowy Granat Dymny\y Koszt: \r[1000$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wGranat Oslepiajacy \yKoszt: \r[1000$]"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); set_user_footsteps(id, 1); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles ciche chodzenie!"); } if(kasa < 3500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); set_user_gravity(id, 0.5); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles mniejsza grawitacje!"); } if(kasa < 4000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 5500) { cs_set_user_money(id, kasa-5500); set_user_maxspeed(id, MAX_SPEED*1.30) ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles szybsze chodzenie!"); } if(kasa < 5500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); set_user_health(id, get_user_health(id)+100); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles dodatkowe 100HP!"); } if(kasa < 3500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Kolorowy Granat Dymny!"); } if(kasa < 1000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); give_item(id, "weapon_flashbang"); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Granat Oslepiajcy!"); } if(kasa < 1000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public vip_info( id,level,cid ) { if ( !cmd_access(id,level,cid,1) ) return PLUGIN_CONTINUE show_motd( id,"vip.txt") return PLUGIN_CONTINUE } public ResetHUD(id) { set_task(0.5, "VIP", id + 6910); } public VIP(TaskID) { if (g_szVIPMap) return PLUGIN_HANDLED; // blokuje plugin na mapach typu as new id = TaskID - 6910; if (is_user_admin(id)) //można zamienić na konkretne flagi { message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib")) write_byte(id) write_byte(4) message_end() } return PLUGIN_HANDLED; }proszę o pomoc
Użytkownik gost11 edytował ten post 16.06.2012 02:22
Gość_21977_* 16.06.2012
Właściwie to chodziło o plugin Parachute.
Odpowiadałem już w podobnym temacie (http://amxx.pl/topic...ja-po-uzyciu-2/)
Tutaj będzie niemal identycznie, edytować należy SMA parachute, sama zmiana grawitacji VIPa jest napisana prawidłowo.
PS Zalecam Ci używać MSG_BROADCAST zamiast MSG_ALL, gdyż możesz przeciążyć łącze i będzie wyrzucać graczy z komunikatem "Reliable channel overflowed".
Odpowiadałem już w podobnym temacie (http://amxx.pl/topic...ja-po-uzyciu-2/)
Tutaj będzie niemal identycznie, edytować należy SMA parachute, sama zmiana grawitacji VIPa jest napisana prawidłowo.
PS Zalecam Ci używać MSG_BROADCAST zamiast MSG_ALL, gdyż możesz przeciążyć łącze i będzie wyrzucać graczy z komunikatem "Reliable channel overflowed".
gost11
16.06.2012
Ale mi nie o to chodziło wgrałem to co podałes i grawitka jest od razu a ja mam vip'a w formie sklepu i jak kupie grawitke to zeby ona sie dopiero właczała
GwynBleidD
16.06.2012
benio, spadochron jest napisany prawidłowo. Edytować można to tak:
Dodałem również zapobieganie wyłączaniu speeda po zmianie broni, o które prosiłeś w poprzednim temacie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define MAX_SPEED 320.0
#define SCOREATTRIB_NONE 0
#define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)
new g_szVIPMap
new grawitka[id]
public plugin_init() {
register_plugin("Sklep by GHOST", "1.0", "GHOST");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /vip","vip_info",0,"VIP informacje")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be")
register_event("CurWeapon" , "event_CurWeapon" , "be" , "1=1")
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
}
public client_PreThink(id){
if(!(nbut & IN_USE) && (oldbutton & IN_USE) && grawitka[id] != 1.0)
set_user_gravity(id, grawitka[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_CurWeapon(id) {
if(has_speed[id] == 1)
set_user_maxspeed(id, MAX_SPEED*1.30)
}
public Sklep(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREY, "[V.I.P] Nie masz uprawnien, aby uzywac Sklepu.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new tytul[25];
format(tytul, 24, "VIP Menu");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "\yKup \wCiche chodzenie \yKoszt: \r[3500$]");
menu_additem(menu, "\yKup \wMniejsza grawitacja \yKoszt: \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yKup \wSzybsze chodzenie \yKoszt: \r[5500$]");
menu_additem(menu, "\yKup \wDodatkowe 100HP \yKoszt: \r[3500$]");
menu_additem(menu, "\yKup \wKolorowy Granat Dymny\y Koszt: \r[1000$]");
menu_additem(menu, "\yKup \wGranat Oslepiajacy \yKoszt: \r[1000$]");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 3500)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3500);
set_user_footsteps(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles ciche chodzenie!");
}
if(kasa < 3500)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
set_user_gravity(id, 0.5);
grawitka[id] = 0.5;
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles mniejsza grawitacje!");
}
if(kasa < 4000)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 5500)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5500);
set_user_maxspeed(id, MAX_SPEED*1.30)
has_speed[id]=1;
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles szybsze chodzenie!");
}
if(kasa < 5500)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 3500)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3500);
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles dodatkowe 100HP!");
}
if(kasa < 3500)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1000);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Kolorowy Granat Dymny!");
}
if(kasa < 1000)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1000);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Granat Oslepiajcy!");
}
if(kasa < 1000)
ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public vip_info( id,level,cid ) {
if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
return PLUGIN_CONTINUE
show_motd( id,"vip.txt")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
grawitka[id] = 1.0
has_speed[id] = 0;
set_task(0.5, "VIP", id + 6910);
}
public VIP(TaskID)
{
if (g_szVIPMap)
return PLUGIN_HANDLED; // blokuje plugin na mapach typu as
new id = TaskID - 6910;
if (is_user_admin(id)) //można zamienić na konkretne flagi
{
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
write_byte(id)
write_byte(4)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Dodałem również zapobieganie wyłączaniu speeda po zmianie broni, o które prosiłeś w poprzednim temacie

gost11
16.06.2012
Nie moge tego skompilowac
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
pbshop.sma(12) : error 017: undefined symbol "id"
pbshop.sma(13) : error 009: invalid array size (negative or zero)
pbshop.sma(27) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(28) : warning 213: tag mismatch
pbshop.sma(35) : error 017: undefined symbol "has_speed"
pbshop.sma(35) : warning 215: expression has no effect
pbshop.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found "]"
pbshop.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
pbshop.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
7 Errors.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
pbshop.sma(12) : error 017: undefined symbol "id"
pbshop.sma(13) : error 009: invalid array size (negative or zero)
pbshop.sma(27) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(28) : warning 213: tag mismatch
pbshop.sma(35) : error 017: undefined symbol "has_speed"
pbshop.sma(35) : warning 215: expression has no effect
pbshop.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found "]"
pbshop.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
pbshop.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
7 Errors.
GwynBleidD
16.06.2012
Linia 12, zamiast id ma być 33.
Linia 26, dodaj tam to:
Dodaj dodatkowo po linii 12 linię:
Linia 26, dodaj tam to:
new nbut = pev(id,pev_button);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
Dodaj dodatkowo po linii 12 linię:
new has_speed[33];
GwynBleidD
17.06.2012
Nic nie zepsujesz
jak będziesz się tak bał, to w życiu nie nauczysz się sam edytować pluginów. Próbuj aż Ci wyjdzie.

gost11
17.06.2012
Dodałem i teraz mam takie błedy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
pbshop.sma(28) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(29) : warning 213: tag mismatch
pbshop.sma(37) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
pbshop.sma(37) : warning 217: loose indentation
pbshop.sma(37) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(37) : error 017: undefined symbol "pev"
pbshop.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
pbshop.sma(28) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(29) : warning 213: tag mismatch
pbshop.sma(37) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
pbshop.sma(37) : warning 217: loose indentation
pbshop.sma(37) : error 017: undefined symbol "nbut"
pbshop.sma(37) : error 017: undefined symbol "pev"
pbshop.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.
gost11
17.06.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define MAX_SPEED 320.0 #define SCOREATTRIB_NONE 0 #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2) new g_szVIPMap new grawitka[33] new has_speed[33]; public plugin_init() { register_plugin("Sklep by GHOST", "1.0", "GHOST"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /vip","vip_info",0,"VIP informacje") register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "be") register_event("CurWeapon" , "event_CurWeapon" , "be" , "1=1") register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib"); } public client_PreThink(id){ if(!(nbut & IN_USE) && (oldbutton & IN_USE) && grawitka[id] != 1.0) set_user_gravity(id, grawitka[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } public event_CurWeapon(id) { if(has_speed[id] == 1) new nbut = pev(id,pev_button); new oldbutton = get_user_oldbutton(id) set_user_maxspeed(id, MAX_SPEED*1.30) } public Sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREY, "[V.I.P] Nie masz uprawnien, aby uzywac Sklepu."); return PLUGIN_HANDLED; } new tytul[25]; format(tytul, 24, "VIP Menu"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "\yKup \wCiche chodzenie \yKoszt: \r[3500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wMniejsza grawitacja \yKoszt: \r[4000$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wSzybsze chodzenie \yKoszt: \r[5500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wDodatkowe 100HP \yKoszt: \r[3500$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wKolorowy Granat Dymny\y Koszt: \r[1000$]"); menu_additem(menu, "\yKup \wGranat Oslepiajacy \yKoszt: \r[1000$]"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); set_user_footsteps(id, 1); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles ciche chodzenie!"); } if(kasa < 3500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); set_user_gravity(id, 0.5); grawitka[id] = 0.5; ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles mniejsza grawitacje!"); } if(kasa < 4000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 5500) { cs_set_user_money(id, kasa-5500); set_user_maxspeed(id, MAX_SPEED*1.30) has_speed[id]=1; ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles szybsze chodzenie!"); } if(kasa < 5500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); set_user_health(id, get_user_health(id)+100); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles dodatkowe 100HP!"); } if(kasa < 3500) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Kolorowy Granat Dymny!"); } if(kasa < 1000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); give_item(id, "weapon_flashbang"); ColorChat(id, GREEN, "[V.I.P] Kupiles Granat Oslepiajcy!"); } if(kasa < 1000) ColorChat(id, RED, "[V.I.P] Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public vip_info( id,level,cid ) { if ( !cmd_access(id,level,cid,1) ) return PLUGIN_CONTINUE show_motd( id,"vip.txt") return PLUGIN_CONTINUE } public ResetHUD(id) { grawitka[id] = 1.0 has_speed[id] = 0; set_task(0.5, "VIP", id + 6910); } public VIP(TaskID) { if (g_szVIPMap) return PLUGIN_HANDLED; // blokuje plugin na mapach typu as new id = TaskID - 6910; if (is_user_admin(id)) //można zamienić na konkretne flagi { message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib")) write_byte(id) write_byte(4) message_end() } return PLUGIN_HANDLED; }
GwynBleidD
17.06.2012
ten kod:
zamiast tutaj:
Powinieneś wrzucić tutaj:
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 17.06.2012 17:17
new nbut = pev(id,pev_button);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
zamiast tutaj:
public event_CurWeapon(id) {
if(has_speed[id] == 1)
new nbut = pev(id,pev_button);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
Powinieneś wrzucić tutaj:
public client_PreThink(id) {
new nbut = pev(id,pev_button);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 17.06.2012 17:17
GwynBleidD
17.06.2012
Proszę, w załączniku gotowy kod. Porównaj go sobie z tym, co pisałem, żebyś na przyszłość wiedział co robiłeś źle.
Załączone pliki
Gość_21977_* 17.06.2012
gost11
17.06.2012
Działa Dziekuje wam bardzo macie +
Do zamkniecia
Użytkownik gost11 edytował ten post 17.06.2012 21:40
Do zamkniecia
Użytkownik gost11 edytował ten post 17.06.2012 21:40
Hiroshima
17.06.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL