new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/special.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"special1")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity,
EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
Pyt nr 1. Czasami model wybucha pod moimi nogami.Nie da sie lekko podwyższyć pojawienie się tego modelu?
Pyt nr 2. Czy da się zrobić tak,że po 10 sekundach od pojawienia się tego modelu,jeśli nie będzie zniszczony automatycznie(czyli jak dotknie gracza),to model sam zniknie?