Potrzebuję aby ktoś usunął mi z VIPa : poświatę przy respawnie, model vipa, info na czacie co wybrał i dźwięki.
Pozdrawiam i liczę na pomoc, odwdzięczę się +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.06.2012 15:14
Napisano 08.06.2012 21:30
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#define FLAG ADMIN_IMMUNITY
new g_hudsync, cvar_gravity, cvar_speed
public plugin_init() {
register_plugin("Deathrun V.I.P", "1.0", "DoviuX")
cvar_gravity = register_cvar("dr_vip_gravity", "500")
cvar_speed = register_cvar("dr_vip_speed", "500")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "bacon_spawn", 1)
g_hudsync = CreateHudSyncObj()
}
public client_connect(id) {
if(get_user_flags(id) & FLAG) {
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Vip %s laczy sie z serwerem!.", name)
}
}
public bacon_spawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(get_user_team(id) == 1) {
set_task(2.0, "T_menu", id)
if(!task_exists(2931 + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
}
if(get_user_team(id) == 2) {
set_task(2.0, "CT_menu", id)
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
if(!task_exists(2931 + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public T_menu(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "Vip_Handler")
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wZycia", "1" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wDeagle z \r2 ammo", "5" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "6" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rNa ciemne mapy\w)", "7" , 0)
menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
menu_display(id , gmenu , 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CT_menu(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "VipCt_Handler")
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wZycia", "1" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "5" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rNa ciemne mapy\w)", "6" , 0)
menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
menu_display(id , gmenu , 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Vip_Handler(id, gmenu, item) {
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 1: set_user_health(id, 255)
case 2: set_user_armor(id, 255)
case 3: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 4: {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
case 5: {
cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 2)
}
case 6: give_item(id, "weapon_hegrenade")
case 7: cs_set_user_nvg(id)
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public VipCt_Handler(id, gmenu, item) {
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 1: set_user_health(id, 255)
case 2: set_user_armor(id, 255)
case 3: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 4: {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
case 5: give_item(id, "weapon_hegrenade")
case 6: cs_set_user_nvg(id)
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Task_ShowHUD(task) {
new id = task - 2931
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
static health, armour
health = get_user_health(id)
armour = get_user_armor(id)
set_hudmessage(150, 150, 150, 0.40, 0.92, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , ".::*Zycie: %d -|V.I.P|- Kamizelka: %d*::.", health, armour)
set_task(0.1, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink(id) {
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAG) {
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id)
oldbuttons &= ~IN_JUMP
entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons)
}
}
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych