←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Proszę o klase Premium ;D

Kaski - zdjęcie Kaski 03.06.2012

nazwa: Assassin(MegaPremium)
hp: 50
kon: 100
wyt: 60 ,a jak ktoś potrafi to żeby miał kamizelkę "300" bo chce żeby mial mniejsze obrazenia od innych tak o 10 ;]
int: 20
bronie: AWP, deagle all granaty
opis: 1/3 z AWP 1/8 deagle, 60 widzialnosci na nożu, 1/2 z kosy ;]

Będą plusiki :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Chmielu555 - zdjęcie Chmielu555 03.06.2012

Masz:




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Assassin(MegaPremium)";
new const opis[] = " Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 29;
new const wytrzymalosc = 60;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assassin(MegaPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Użytkownik Chmielu555 edytował ten post 03.06.2012 17:26
Odpowiedz

Kaski - zdjęcie Kaski 03.06.2012

a gdzie masz 1/3 z AWP 1/2 kosy i 1/8 deagle 300 armoru ty tu nic prawie nie zrobiłeś prędzej minus niż plus..
Odpowiedz

  • +
  • -
sCerR..*! - zdjęcie sCerR..*! 03.06.2012

Dokładnie.
Odpowiedz

Kaski - zdjęcie Kaski 03.06.2012

@ refresh, proszę zależy mi na tej klasie ;D
Odpowiedz

Kaski - zdjęcie Kaski 04.06.2012

@ refresh, no pliss :D

już nei musi mieć mniejszych obrażeń.. od innych :D
Odpowiedz

szalony53 - zdjęcie szalony53 07.06.2012

3maj . tylko jest 1/3 deagl i awp, wtedy klasa będzie lepsza i 1/1 kosa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Assasin (MegaPremium)";
new const opis[]    = "1/3 z AWP 1/3 deagle, 60 widzialnosci na nożu, 1/2 z kosy";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 60;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin (MegaPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz