Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zamiana ent'ów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 03.06.2012 12:57

Mam pytanie, jak zrobić żeby po wpisaniu /menu i wybraniu z niego 1 opcji powstał jakiś tam ent, a po podejściu do niego zamienił on się w innego enta.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xXx"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "menu")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/model1"); // ten model ma być podstawowym modelem enta powstającego przy wybraniu 1 z menu precache_model("models/model2"); // na ten model ma się zamienić ent przy podejściu jakiegokolwiek gracza do niego
}
public menu(id)
{
new m = menu_create("Menu", "Menu_handler")
menu_additem(m, "ent", "1")
menu_display(id, m)
}
public Menu_handler(id, m, item)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
if(item == MENU_EXIT)
{ menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
// tu nie wiem co wstawic, dalej macie za mnie dokonczyc
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.06.2012 19:12

1. przeczytaj sobie poradnik: http://amxx.pl/topic/83916-dobre-i-zle-nawyki-tworzenia-menu/ dowiesz się, że coś robisz niepotrzebnie
2. Tworzenie enta, albo jak kto woli bytu jest bardzo proste, jego ustawienie na mapie już nie... Pytanie tylko jakiej klasy ma być ten byt? do tworzenia używasz create_entity, następnie ustawiasz mu model przez entity_set_model, pozycję na mapie poprzez entity_set_origin, następnie jeszcze kilka rzeczy takich, jak wielkość trzeba ustalić.. Pytanie tylko czym ma być ten byt? bo w create_entity musisz podać odpowiednią klasę. Jeśli zmiana na innego enta ma polegać tylko na zmianie modelu to entity_set_model wystarczy.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych