Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] jak ustawić tą klasę jako premium

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cyrkowiec93

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Trzybka
Offline

Napisano 03.06.2012 08:40


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <fun>



new bool:g_NitrogenGalil[33]

new NitrogenGalilSpr



new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";

new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

	  register_plugin(nazwa, "1.1", "ToJaTwojTelefon");

	

	  cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")

}



public plugin_precache()

{

	  precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");

	  NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");

}



public cod_class_enabled(id, itemid)

{

	  ma_klase[id] = true;

	  g_NitrogenGalil[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	  ma_klase[id] = false;

	  g_NitrogenGalil[id] = false

}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)

{

	  if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)

	  return HAM_IGNORED

	

	  if(!ma_klase[attacker])

	  return HAM_IGNORED;

	

	  static Float:originF[3]

	  pev(victim, pev_origin, originF)

		  

	  if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)

	  {	

			if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))

			return HAM_IGNORED

		  

			set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion

			set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

		  

			Effects(originF)

		  

			emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

	  }



	  return PLUGIN_HANDLED;

}



//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________

//**************************************************************************************************************************/

Effects(const Float:originF3[3])

{

	  // Largest ring

	  engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)

	  write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis

	  engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis

	  write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite

	  write_byte(0) // startframe

	  write_byte(0) // framerate

	  write_byte(4) // life

	  write_byte(60) // width

	  write_byte(0) // noise

	  write_byte(41) // red

	  write_byte(138) // green

	  write_byte(255) // blue

	  write_byte(200) // brightness

	  write_byte(0) // speed

	  message_end()

}


#2 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 03.06.2012 09:40

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}


dodaj do tego
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zwinny Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

#3 cyrkowiec93

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Trzybka
Offline

Napisano 03.06.2012 10:00

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_weterangaila.sma(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(44) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(47) : error 010: invalid function or declaration

3 Errors.
Could not locate output file codclass_weterangaila.amxx (compile failed).

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 03.06.2012 10:02


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <fun>



new bool:g_NitrogenGalil[33]

new NitrogenGalilSpr



new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";

new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.1", "ToJaTwojTelefon");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")

}



public plugin_precache()

{

    precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");

    NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        client_print(id, print_chat, "[Zwinny Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    

    

    

    ma_klase[id] = true;

    g_NitrogenGalil[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

    g_NitrogenGalil[id] = false

}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)

{

    if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)

        return HAM_IGNORED

    

    if(!ma_klase[attacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    static Float:originF[3]

    pev(victim, pev_origin, originF)

    

    if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)

    {     

        if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))

            return HAM_IGNORED

        

        set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion

        set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

        

        Effects(originF)

        

        emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

    }

    

    return PLUGIN_HANDLED;

}



//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________

//**************************************************************************************************************************/

Effects(const Float:originF3[3])

{

// Largest ring

engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)

write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis

engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis

write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite

write_byte(0) // startframe

write_byte(0) // framerate

write_byte(4) // life

write_byte(60) // width

write_byte(0) // noise

write_byte(41) // red

write_byte(138) // green

write_byte(255) // blue

write_byte(200) // brightness

write_byte(0) // speed

message_end()

}


  • +
  • -
  • 0

#5 cyrkowiec93

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Trzybka
Offline

Napisano 03.06.2012 10:12

dzięki za pomoc, wszystko chodzi :)

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.06.2012 19:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych