/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new bool:g_NitrogenGalil[33] new NitrogenGalilSpr new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz"; new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.1", "ToJaTwojTelefon"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") } public plugin_precache() { precache_sound("warcraft3/impalehit.wav"); NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr"); } public cod_class_enabled(id, itemid) { ma_klase[id] = true; g_NitrogenGalil[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; g_NitrogenGalil[id] = false } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker) return HAM_IGNORED if(!ma_klase[attacker]) return HAM_IGNORED; static Float:originF[3] pev(victim, pev_origin, originF) if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL) { if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim)) return HAM_IGNORED set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving Effects(originF) emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } return PLUGIN_HANDLED; } //___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________ //**************************************************************************************************************************/ Effects(const Float:originF3[3]) { // Largest ring engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite write_byte(0) // startframe write_byte(0) // framerate write_byte(4) // life write_byte(60) // width write_byte(0) // noise write_byte(41) // red write_byte(138) // green write_byte(255) // blue write_byte(200) // brightness write_byte(0) // speed message_end() }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE COD NOWY] jak ustawić tą klasę jako premium
Temat rozp.
cyrkowiec93
, 03.06.2012 08:40
cod nowy
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.06.2012 08:40
#2
Napisano 03.06.2012 09:40
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
dodaj do tego
{ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Zwinny Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; }
#3
Napisano 03.06.2012 10:00
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_weterangaila.sma(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(44) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(47) : error 010: invalid function or declaration
3 Errors.
Could not locate output file codclass_weterangaila.amxx (compile failed).
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_weterangaila.sma(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(44) : error 010: invalid function or declaration
codclass_weterangaila.sma(47) : error 010: invalid function or declaration
3 Errors.
Could not locate output file codclass_weterangaila.amxx (compile failed).
#4
Napisano 03.06.2012 10:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new bool:g_NitrogenGalil[33] new NitrogenGalilSpr new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz"; new const opis[] = "Posiada nitrogen gail ktory zamraza wroga"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.1", "ToJaTwojTelefon"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") } public plugin_precache() { precache_sound("warcraft3/impalehit.wav"); NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Zwinny Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; g_NitrogenGalil[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; g_NitrogenGalil[id] = false } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker) return HAM_IGNORED if(!ma_klase[attacker]) return HAM_IGNORED; static Float:originF[3] pev(victim, pev_origin, originF) if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL) { if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim)) return HAM_IGNORED set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving Effects(originF) emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } return PLUGIN_HANDLED; } //___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________ //**************************************************************************************************************************/ Effects(const Float:originF3[3]) { // Largest ring engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite write_byte(0) // startframe write_byte(0) // framerate write_byte(4) // life write_byte(60) // width write_byte(0) // noise write_byte(41) // red write_byte(138) // green write_byte(255) // blue write_byte(200) // brightness write_byte(0) // speed message_end() }
#5
Napisano 03.06.2012 10:12
dzięki za pomoc, wszystko chodzi
#6
Napisano 06.06.2012 19:15
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych